שאלה לבנות

נבני

New member
חחחחח הצחקתם אותי

אתם מתחילים להתחיל לדבר על מוסריות של לא לעשות את זה עם אנשים עם זין קטן. חחח אני בן 13, לזין שלי יש זמן
טוב תודה!
 
את מודעת לזה שגם לאנשים

בסטוץ יש רגשות, גם אם הם לא כלפי האדם שאיתם? אם זה סטוץ זה אפילו עוד יותר מעליב - הם בייחד רק בשביל סקס, הוא שווה בשבילה שום דבר מעבר לסקס, וגם בזה הוא לא טוב.
 

Forever NemeSh

New member
זה נכון, זה כן יכול להעליב.

והרגשתי ממש רע על זה. הוא לא ממש יודע למה הפסקתי את זה, וואי זה קרה מזמן. פשוט אמרתי שאני לא מסוגלת כרגע, אני מתמודדת עם כמה אכזבות בחיי והן מעסיקות אותי יותר מידי. הוא הבין את זה איכשהוא.. אבל קצת ניתק קשר. (טוב נו, הוא לא מפגר כנראה) בכל אופן, לא הייתי מסוגלת להמשיך עם זה, בייחוד כי הציפייה ממנו היתה למשהו אחר לגמרי (אחרי יותר מידי התרברבות על כישוריו, ביצועיו וכד'..)
 

o0oO

New member
אממ, אה,

אולי הוא עדיין כישרוני ובעל ביצועים טובים.אבל לא נתת לו צ'אנס להוכיח אני חושב.
 

Forever NemeSh

New member
ואם לפני האקט הוא לא מפסיק להפריז

בכמה טוב הוא וכמה "כלי" הוא ובסוף מסתבר שזה לא יותר מאשר ממש קטן ודק שממש לא מושך אותי? בכוח לעשות את זה?
 
לא!

על הזין שלך! את עושה את זה בשביל ההנאה נטו, ואם זה לא מה שמספק אותך אז וואלה תלכי. [כמו שעשית
]
 

Hubert Hubert

New member
אוקיי, בואי ננסה לעשות השוואה שאולי

תביני. דמייני את עצמך בסטוץ, אתם שניכם חרמנים, נכנסים למיטה (או לשירותי הנכים בעזריאלי, איפה שנוח לך) לעשות את זה, את מתפשטת, ואז הוא אומר "מה זה?! הציצים שלך ממש קטנים! לבשת פוש אפ, יא רמאית! אני הולך\מה זה?! את לא מגלחת למטה? איכס, יא מטונפת, אני לא יכול לגעת בך, אני הולך". איך היית מרגישה? (וזה לא רלוונטי אם את באמת מגלחת שם או שאת לא לובשת פוש אפ, אני מניח שעם סיטואציה כזאת יהיה לך יותר קל להזדהות)
 

נבני

New member
מחזק

את\ה צודק\ת... באמת לא יפה, אבל אתה לא מבין, היא אמרה שהוא השוויץ בגודל, ופתאום היה לו קטנטן כזה. והיא חיפשה הנאה. זה קצת לא מוסרי אבל מה לעשות, החיים לא עוגת שוקולד!
 
קודם כל..

נראה מישהו שיגיד לי את זה, דבר שני - וואלה אם לא טוב לו אז אני מעדיפה שהוא יגיד לי בפרצוץ ושלא יהיה איתי בכוח. אצלי הכל דוגרי. ואם לא טוב לי אני לא אעשה משהו בכוח, הזין שלך/הביצועים שלך/... לא מוצא חן בעיניי?! אז להתראות...
 

EVE Lights

New member
אני הגעתי למצב

שלא התחלתי אקט (שהיה מצב שיכל לקרות) בגלל שהיה לו קטן ו-וואלה, זה דחה לי את הנשמה. מה אני אמורה להגיד? "סורי יש לך קטן, תעוף ממני" ? אז תירצתי את זה בתירוץ אחר, יו נואו וכמובן שהוא נעלב ולקח אישית ויאדהיאדהיאדה (כי לא עשיתי כלום. כלום אבל. לא מצצתי ולא ביד. למה? כי איכס. זכותי לא?) ואני אומרת שעל הזין שלי, אני יותר חשובה מסטוצים מזדמנים וגם הרגשות שלהם לא כאלה חשובים בעיניי, ואני בחיים!!! לא אעשה משהו שאני לא שלמה איתו / משהו שבא מתוך רחמים זה עוד יותר גרוע לדעתי.
 

Forever NemeSh

New member
That's my girl!!!

בדיוק אותה סיטואציה. לפחות מישהו מבין אותי. לא יכלתי להתקרב אליו בכלל.. זה באמת היה דוחה. בשיא הרצינות הרגשתי לרגע שאני עם איזה בן 14..
בעעעעעעעע
 

מתניק16

New member
יש לי שאלה אליכם בנות...

אני כגבר חייב לדעת מהו הזין האידאלי בשבילכם... שאיתו הייתן מוכנות לשכב... אני מדבר על גודל, עובי....
 

TierB

New member
זה לא משנה

לבחורים עם קנאת זין בדר"כ יש זין קטן, אתה מצטייר כאחד מזה תשחק עם הקלפים שחילקו לך.
 
למעלה