שאלה לא רגילה:
שלום לכול אלה מארצות הברית (או כול מישהוא שיודע אנגלית). אני מעונין לדעת איך אומרים:"לווין" באנגלית. חיפשתי בכול מיני מקומות ולא מצאתי. לא חללית, לווין, מן חללית בלי אנשים, אבל לא חללית. אני מקווה שמישהוא יוכל לעזור, וסליחה על אי הקשר לנושא הפורום.