שאלה לא רגילה:

itan1

New member
שאלה לא רגילה:

שלום לכול אלה מארצות הברית (או כול מישהוא שיודע אנגלית). אני מעונין לדעת איך אומרים:"לווין" באנגלית. חיפשתי בכול מיני מקומות ולא מצאתי. לא חללית, לווין, מן חללית בלי אנשים, אבל לא חללית. אני מקווה שמישהוא יוכל לעזור, וסליחה על אי הקשר לנושא הפורום.
 

אנרכיה

New member
satellite

מילים שאתה לא יודע אני ממליץ לך להעזר במילון בקישור המצורף. אנרכיה. " you laugh at me because im different but i laugh because you´re all the same"
 
למעלה