שאלה לא פוליטקלי קורקטית

laolaole

New member
שאלה לא פוליטקלי קורקטית

מצטער על הורדת הרמה...:) השאלה מופנת כאן לגברים שנמצאים בסין תגידו לי בבקשה, אפשר ליצור קשרים "מעניינים" עם בחורות סיניות מקומיות או שלא לבנות על זה? מה היחס שלהן לגברים המערביים? מצטער על הישירות אבל אני בטוח שרבים יתעניינו בנושא תודה :) דרך אגב איך הטאיווניות?קוראיניות?יפניות? (אלה שבסין או בטאיוון)
 

laolaole

New member
גדול אבל

אין התייחסות רצינית? הנושא עד כדי כך לא מעניין אותכם? או שפשוט לאף אחד אין ניסיון בתחום? הרעיון שמאחורי השאלה הוא האם הסיניות בסין הן שמרניות כמו שזה נראה או שבעצם הן יותר ליברליות ממה שניתן לחשוב...
 

Xiaose

New member
קשה לענות

יש גם וגם... תלוי מאיפה בסין, תלוי החינוך בבית, החברים... אני לא חושב שאפשר להכליל - אבל אולי אני מדבר מחוסר ניסיון...
 

happydog23

New member
דווקא איפה שאתה גר הן ידועות בתור

זורמות במיוחד עם זרים... אבל כמו שאמרת, קשה להגיד. כעיקרון, כלפי חוץ הן די שמרניות וחסודות, אבל בוא נגיד שיש סטיית תקן גדולה, במיוחד בשביל זרים. איפה אפשר ליצור קשרים? אוניברסיטאות, בתי-ספר, מועדונים (ריקודים), הכרויות באינטרנט (messenger, qq, that's beijing forum)... אם תתן להן הן כבר ימצאו אותך.
 

Xiaose

New member
אי אפשר להשוות את "הזונה של המזרח"

לשאר סין...
 

Omiz

New member
התייחסות רצינית

קודם כל תבדוק בפורום ישראלים באסיה שם העניין עלה מספר פעמים... בתכלס אם אתה רוצה "לזרום" עם איזה סינית, צריכים להתקיים 2 תנאים (כמובן בלי הכללות וכו וכו...): 1. שהיא לא מקומית - גרה בעיר אחרת מעיר ההולדת שלה, ו\או מזו שגרים ההורים שלה. בחורה סינית בדרך כלל תגור עם ההורים שלה באותה דירה עד החתונה, כך שאין סיכוי שהיא תבלה את הלילה מחוץ לדירתה. 2. שהיה לה חבר מערבי בעבר - מישהו כבר עשה את העבודה הקשה בשבילך... סין היא עדיין חברה מסורתית, ויש הבדל עצום מהערים הבינלאומיות, בייג'ינג, שאנגחאי, שנג'ן ועוד (בהן יש יותר חופש), לערים הקצת יותר קטנות בהן רוב התושבים הם מקומיים (מעט מהגרים פנימיים), והחברה יותר מסורתית. כמובן שיש הסתגויות... בכל מקרה, כל מה שאני אומר כאן, שישאר בינינו, כן ?!
 
למעלה