שאלה לאמיר

ל.יואב

New member
שאלה לאמיר

אהלן ידידי ידוע לך על מעבדים חדשים בדי וי די של LG מעבד שנקרא ZIVA 4 במקום ZIVA 3 שהיה עד כה? האם יש אמת בענין או נכל קישקוש. תודה יואב
 

*amir

New member
תשובה ליואב.

אין לי מושג
אמיר
 

*amir

New member
אפשר לחשוב שמדובר על מוצר

high end שצריך לתחקר ולהשוות טוב טוב את הנתונים שלו טרם הקנייה... כולה... 200 $. בשביל מחיר כזה גם "שולה" (בנוסף ל-"זיוה") מתאימה
אמיר
 

יואב.ל

New member
כולה חבר שאל אותי ואמרתי לו שאני

אשאל דרך הפורום. מצטער שהטרדתי בהמשך אני יקפיד לשאול פרטים רק על ציוד מ-1000$ ומעלה. יואב
 

*amir

New member
תגידו:מה קרה לכם בימים האחרונים??? ../images/Emo5.gif

רבים מכם נכנסו ל"כוננות" ספיגה(במקרה של יואב
) או תקיפה(במקרה של דרור,רינת
) . יואבצ´יק,כולה התבדחתי
. לא צריך להיפגע!(ובטח לא הטדדת!!! (יש אישור לשאול שאלות עבור ציוד החל מ-501 $ ועד 1999.99 $
). אמיר
 
למעלה