שאלה כלכלית

מצב
הנושא נעול.

@@oshra

New member
שאלה כלכלית

שאלה כלכלית
אני מבינה שבכמה ערים בארץ עובדים על רכבות קלות: ירושלים, ת"א, חיפה וכו´ (אם אני לא טועה) וגם על רכבות רגילות. וכשהרכבות יתחילו להיות שמישות ברחבי הארץ והרבה אנשים יעזבו את האוטובוסים לטובת הרכבות זה לא ישבור את אגד? ואולי אף את דן? (למה אין אייקון של רכבת?)
 

@@oshra

New member
מה קורה?

שאלה כלכלית
אני מבינה שבכמה ערים בארץ עובדים על רכבות קלות: ירושלים, ת"א, חיפה וכו´ (אם אני לא טועה) וגם על רכבות רגילות. וכשהרכבות יתחילו להיות שמישות ברחבי הארץ והרבה אנשים יעזבו את האוטובוסים לטובת הרכבות זה לא ישבור את אגד? ואולי אף את דן? (למה אין אייקון של רכבת?)
מה קורה?
לאף אחד אין השערות? מ ק פ י צ ה
 

seffic

New member
ממש מסכנים באגד ובדן!

מה קורה?
לאף אחד אין השערות? מ ק פ י צ ה
ממש מסכנים באגד ובדן!
לאחר כל השנים שבהם כמונופול הרשו לעצמם חברות אלו להתייחס לציבור הנוסעים בצורה כה מזלזלת, עכשיו לאחר שמתחילים לתכנן פרויקטים גדולים של תחבורה מסילתית, רואים שינוי. מי היה משער שישנו מערכי קווים שעשרות שנים לא הזיזו בהם תחנה,ויבנו מסופים חדשים ויפתחו קווים חדשים כל הזמן.אני מקווה שבעתיד הקרוב נראה כרטיסי מעבר בין קווים ועוד כרטיסי חופשי יומי בשאר הארץ. התחרות בענף תוביל בהכרח להורדת מחירים ועלייה ברמת השירות. למישהו יש דיעה אחרת?
 
מה עם המיזוג של דן ו-אגד ????

ממש מסכנים באגד ובדן!
לאחר כל השנים שבהם כמונופול הרשו לעצמם חברות אלו להתייחס לציבור הנוסעים בצורה כה מזלזלת, עכשיו לאחר שמתחילים לתכנן פרויקטים גדולים של תחבורה מסילתית, רואים שינוי. מי היה משער שישנו מערכי קווים שעשרות שנים לא הזיזו בהם תחנה,ויבנו מסופים חדשים ויפתחו קווים חדשים כל הזמן.אני מקווה שבעתיד הקרוב נראה כרטיסי מעבר בין קווים ועוד כרטיסי חופשי יומי בשאר הארץ. התחרות בענף תוביל בהכרח להורדת מחירים ועלייה ברמת השירות. למישהו יש דיעה אחרת?
מה עם המיזוג של דן ו-אגד ????
אני זוכר שלפני כמה שנים אמרו שרוצים לאחד את " דן " עם " אגד " מה קורה ? יש איזה תוכניות להפוך אותם לחברה אחת גדולה וחזקה ?
 

seffic

New member
המגמה הפוכה לגמרי!

מה עם המיזוג של דן ו-אגד ????
אני זוכר שלפני כמה שנים אמרו שרוצים לאחד את " דן " עם " אגד " מה קורה ? יש איזה תוכניות להפוך אותם לחברה אחת גדולה וחזקה ?
המגמה הפוכה לגמרי!
כיום המגמה היא להפריט את התחבורה הציבורית-כמה שיותר חברות פרטיות שיתחרו ביניהם על מחירים מוזלים ושירות יותר טוב. אולי הרעיון הזה עלה במוחם של עסקני ההסתדרות לפני כמה שנים, אך לשמחתנו לא בוצע אז.
 

fireman

New member
רכבות קלות

שאלה כלכלית
אני מבינה שבכמה ערים בארץ עובדים על רכבות קלות: ירושלים, ת"א, חיפה וכו´ (אם אני לא טועה) וגם על רכבות רגילות. וכשהרכבות יתחילו להיות שמישות ברחבי הארץ והרבה אנשים יעזבו את האוטובוסים לטובת הרכבות זה לא ישבור את אגד? ואולי אף את דן? (למה אין אייקון של רכבת?)
רכבות קלות
הדיבורים, התכנונים, התוכניות לרכבות קלות כיום במדינת ישראל הן בערים תל אביב ירושלים חיפה ובאר שבע הרכבות הקלות לא יוכלו להחליף את האוטובוסים אלא לתת אלטרנטיבה נוספת, לדוגמא פתיחת קו הרכבת בין באר שבע לתל אביב בשנת 1997 לא הביאה לסגירת לתחנה המרכזית ולהפסקת הפעילות של אגד, נהפוכו, מאז הצטרפה עוד חברה פרטית בשם מטרופולין שנותת עוד לאטרנטיבות נוספות לנוסעים. כל זה רווח נקי שלנו! לגבי אייקון של רכבת, הנהלת תפוז משתדלת לצמצם כמה שיותר את רשימת האייקונים בגלל העומס שהריבוי שלהם יוצר על המערכת, יש המון הצעות להמון אייקונים ולצערנו רובם נשארים בחוץ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה