שאלה יש לי...

kelebrin

New member
שאלה יש לי...

בשיר הפתיחה של אנטרפרייז, אנו רואים את ההתפתחות של האדם מבחינת תחבורה. 4 החלליות האחרונות שנראו בשיר הפתיחה הן עתידניות. הרביעית והאחרונה היא, כמובן, האנטרפרייז והשנייה היא (אם אני לא טועה) רכבו של זפרם קוקרן. אך מהן שתי החלליות האחרות שנראות בשיר הפתיחה? בתודה מראש, kelebrin.
 

sbiey

New member
רק נדמה לי, אבל...

אחת מהחלליות בשיר הפתיחה (שראיתי פעמים ספורות בלבד. אני פשוט יותר טיפוס של וויאג'ר) דומה דימיון מפתיע לקונספט העיצובי של ה-X-33. מדובר בדור חדש של מעבורת חלל רב-שימושית שאמורה להחליף את צי המעבורות הקיים והמיושן של נאס"א. הוא פותח בעבר על-ידי "לוקהיד-מרטין" בשיתוף עם נאס"א, והפרוייקט בוטל עקב בעיות תקציב (אני אתן לכם להשלים את המשפט הבא לבד... רמז: צמד המילים "אילן רמון" מופיעות בו). מצד שני, כל הקונספטים העיצוביים האלה דומים האחד לשני, אז יכול להיות שזה לא זה...
 
למעלה