RoSe Hot pInK surFer
New member
שאלה יפה..../images/Emo9.gif
יש לי צלחת זכוכית שבה שמתי כמה אבנים עוד לפני חצי שנה.. היו מעט מים בצלחת ולא יבשתי אותה, ועכשיו אחרי שהמים התאדו (מן הסתם)אני מבחין במין מלחים שנדחפו הצידה במעגל לבן כזה. עכשיו,האם אלו המינרלים של האבנים?
יש לי צלחת זכוכית שבה שמתי כמה אבנים עוד לפני חצי שנה.. היו מעט מים בצלחת ולא יבשתי אותה, ועכשיו אחרי שהמים התאדו (מן הסתם)אני מבחין במין מלחים שנדחפו הצידה במעגל לבן כזה. עכשיו,האם אלו המינרלים של האבנים?