שאלה יפה..

שאלה יפה..../images/Emo9.gif

יש לי צלחת זכוכית שבה שמתי כמה אבנים עוד לפני חצי שנה.. היו מעט מים בצלחת ולא יבשתי אותה, ועכשיו אחרי שהמים התאדו (מן הסתם)אני מבחין במין מלחים שנדחפו הצידה במעגל לבן כזה. עכשיו,האם אלו המינרלים של האבנים?
 
../images/Emo66.gifומשהו קטן...

לחברת הפורום אסתיה חוטר גזע. את נפלאה ואני מאחל לך שהספר שתוציאי לאור ב"ה יהיה רב מכר ויזכה להצלחה רבה. לאנשים כמוך מגיע הרבה..
 

stoneage

New member
עד כמה שידוע לי, ועד כמה שזה

עצוב ה"מלחים" האלו זה מה שאנחנו שותים....אלו המים בארץ. האבנים, מבחינה כימית לא פולטים מלחים כך שאין קשר בין החומר הלבן לקריסטלים. חומר זה מצטבר גם במזרקות.
 
למעלה