שאלה טכנית
שלום רב, הייתי רוצה ללכת לפסיכולוג/ית אולם דבר אחד מציק לי: הכסף. אז חשבתי על זה שישנם מרפאות דרך קופת חולים... וזה לא נראה לי כל כך מכיוון ששמעתי שברגע שאני מסירה סודיות לרקע הרפואי שלי (לצרכי עבודה וכ"ו, וכן כבר ניתקלתי בבקשות של הסרת סודיות), עולה גם עניין הפסיכולוג, וזה עשוי לפגוע בקבלה לעבודה (ישנה משרה שהייתי רוצה לעסוק בה בעתיד, ולא הייתי רוצה שזה יכשיל אותי) האם זה באמת מכשלה? האם יש לזה רישום ותיעוד? איך עוקפים את זה? בכל מקרה, אשמח לשמוע על המלצות לפסיכולוגים שעוקפים את העניין ולא יקרנים (כמה זה בכלל צריך לעלות?) יש לציין שאני לא סטודנטית, כך שאין לי אפשרות להשתמש במרפאות של האוניברסיטה (האם גם שם יש סודיות רפואית?) תודה על תשובותיכם, רוז
שלום רב, הייתי רוצה ללכת לפסיכולוג/ית אולם דבר אחד מציק לי: הכסף. אז חשבתי על זה שישנם מרפאות דרך קופת חולים... וזה לא נראה לי כל כך מכיוון ששמעתי שברגע שאני מסירה סודיות לרקע הרפואי שלי (לצרכי עבודה וכ"ו, וכן כבר ניתקלתי בבקשות של הסרת סודיות), עולה גם עניין הפסיכולוג, וזה עשוי לפגוע בקבלה לעבודה (ישנה משרה שהייתי רוצה לעסוק בה בעתיד, ולא הייתי רוצה שזה יכשיל אותי) האם זה באמת מכשלה? האם יש לזה רישום ותיעוד? איך עוקפים את זה? בכל מקרה, אשמח לשמוע על המלצות לפסיכולוגים שעוקפים את העניין ולא יקרנים (כמה זה בכלל צריך לעלות?) יש לציין שאני לא סטודנטית, כך שאין לי אפשרות להשתמש במרפאות של האוניברסיטה (האם גם שם יש סודיות רפואית?) תודה על תשובותיכם, רוז