euronitzan
New member
שאלה טכנית
שאלה טכנית
B10B עומד בעליה לי-ם, על השוליים, כריות אויר אחוריות מרוקנות, גרר/דחפן 303 מאחוריו. מה יכולה להיות הסיבה ששתי הכריות מרוקנות? מה הגרר יכול לעשות בעניין?
שאלה טכנית
B10B עומד בעליה לי-ם, על השוליים, כריות אויר אחוריות מרוקנות, גרר/דחפן 303 מאחוריו. מה יכולה להיות הסיבה ששתי הכריות מרוקנות? מה הגרר יכול לעשות בעניין?