דירוג
אחרי התלבטויות רבות החלטתי איזה שלושה שירים הם הכי יפים של מריה קארי. ישבתי וכתבתי על דף שניים שלושה שירים מכל דיסק שהיא הוציאה, ובסוף בחרתי מכולם את השלושה: CANT TAKE THAT AWAY השיר של מריה שאני הכי אוהב. זה שיר שמדבר על זה שתמיד כל מה שתעשה , אנשים ידברו ויעבירו ביקורת. וזה נכון, אפילו בכיתה שלי, אבל דרך השיר הזה ני למדתי להעביר פס על כל מה שאומרים שלא מתאים לי . TTR בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הזה חשבתי שזה השיר הכי יפה שלה, רק תקשיבו למילים ותבינו. הוא בעצם משלים את מה שלא נאמר בשיר CTTA. I ONLY WANTED בלדה יפהפיה מהממת, מריה ידעה בדיוק איזה שיר המעריצים שלה רוצים לשמוע. הקול שלה בשיאו והיא פשוט מדהימה.