כולם מדברים על שלום
כולם מדברים על שלום אף אחד לא מדבר על צדק לאחד זה גן עדן לאחר גהנום כמה אצבעות ההדק? עד מתי יהום הסער? עד מתי אדם בן כלב? מחליקות הפנים על התער, מלטפות אצבעות את החרב. לפעמים החיים מורידים אותי על הברכיים אין שומר את השער, אין סימן משמיים. אני רואה אנשים שחיים חלומות ותקוות אנשים שחיים רק תככים ומזימות יש ששואלים שאלות ואין תשובות יש כאלה מלאים רק טענות ודרישות, אבל... -פזמון- אז נשארין לבד, מדברים אל הקיר - אין עם מי לדבר אם רק נבין שכולנו אחד - נראה הכל מתחבר כשיישרף רכושך - תישרף נשמתך אם לא תמהר להציל את עצמך רצחנו אדמה רצחנו נשמה כמעט ולא נשאר לנו אויר לנשימה והועלם בתנועה מתמדדת - עושה סיבוב וחוזר לאותה נקודה מה שעולה - חייב לרדת איך לוקחים את הכל במידה? ויש אנשים שלוקחים בעלות על א-לוהים ויש נאבקים - בועטים ושורטים כמה מאיתנו באמת מקשיבים? כולם מדברים על השלום. -פזמון- לכולם יש אותו החלום על פני הר, על פני עמק ממשיכים לדבר, מדברים על השלום אבל לא ייכון שלום בלי צדק...