שאלה חשובה

shmulbo

New member
שאלה חשובה

איך שהחניתי את הקטנוע אני מגלה כי בצמיג האחורי תקוע בורג מעצבן... האויר לא ירד מהצמיג, אבל מה אני צריך לעשות עכשיו? להוציא את הבורג ולמלא בפאסט?(דרך אגב - איפה קונים וכמה עולה?) או להשאיר את הבורג וליסוע בזהירות למוסך בלי לשים פאסט? (זה הורס את הצמיג, לא?) תודה לעונים
 

אהוד א1

New member
פאסט.

פאסט ניתן לקנות בכל חנות לציוד רכיבה וגם ב-ACE /הום סנטר.מחירו כ-30 ש"ח. במידה והמוסך קרוב (כמה ק"מ/דקות) הייתי משאיר את הבורג ונוסע בזהירות! למוסך. במידה והנסיעה למוסך יותר רצינית ממספר דקות הייתי מוציא את הבורג וממלא בפאסט. לעניין הרס הצמיג-אני אישית מחליף צמיג בכל פעם שיש לי תקר.זה לא מחוייב המציאות אך זו בחירה שלי.במידה ואתה לא מתכוון להחליף צמיג עדיף לדעתי להשאיר את המסמר ולא למלא פאסט.
 

shmulbo

New member
../images/Emo45.gif , וגם:

רציתי לדעת מה ההשפעות של בורג בצמיג (tubless ) ולמה יש צורך בהחלפה של הצמיג אחרי הוצאת הבורג. (דרך אגב, הבורג בדיוק באמצע הצמיג האחורי)
 

אהוד א1

New member
אין חובת החלפה.

כמו בכל דבר בחיים יש בית הלל ובית שמאי.אני בוחר להחמיר כיוון שעלות של צמיג לקטנוע שלי היא כ-70 ש"ח ועלות של תיקון כ-50 ש"ח.יש אפשרות לתקן בקלות (אפילו לבד עם ידיים שמאליות) בעזרת ערכת תיקון טיובלס. השפעות? כרגע הבורג תקוע והאוויר לא בורח (או בורח לאט).אם תמשיך לרכב החור ילך ויגדל ויגרם יותר נזק לצמיג,לעיתים עד כדי חובת החלפתו.בנוסף כל עוד הבורג בפנים יש אחיזה ובלימה פחות טובים.
 

alonsaggie

New member
נצל"ש

הנצל"ש הראשון שלי...
מה מחיר צמיג חדש בסופר פיור?
 

galbo

New member
אגב אהוד איזה קטנוע יש לך?

ולי לקחו 220 עם הרכבה כך שלא תמיד זול זה תלוי בכלי ולפעמים כדאי לתקן חבל על הכסף
 
למעלה