שאלה חשובה

שקדוניה

New member
שאלה חשובה

לכל המומחיות איך אני מדביקה צורות מבצק סוכר על הבצק למשל בשמלה של ברבי איך אני יכולה להצמיד את הפרחים??
 
הדבקת אלמנטים../images/Emo20.gif

אם הבצק עדיין רטוב אז ניתן להדביק עם מעט מים. אם הבצק התייבש את יכולה להכין דבק ג'לי מCMC ומעט מים (ראיתי היום הודעה בנושא כמויות, כעקרון - לפי הרגש עד לקבלת נוזל צמיגי), שמים מעט מהג'ל על הפרח ומצמידים לעוגה במשך מספר שניות. אם האלמנט כבד מאוד ניתן להדביק עם רויאל אייסינג (חלבון ביצה+מעט מיץ לימון+אבקת סוכר עד לקבלת מרקם משחתי)
 
למעלה