invisible eye
New member
שאלה חשובה
יש לי קטע שכתבתי על תוכנה פשוטה שאין לה סאונד בגרוש,והייתי שמח לשמוע אותה בעריכה טובה עם סאונד טוב. אם יש מישו פה שמבין בסאונד ויודע לערוך טוב שמוכן לפנות קצת זמן בשבילי(אני אשמח אם יש מישו כזה),אז שיפנה אליי באיסי קיו או במייל תודה מספר אי סי-157273897 מייל[email protected]
יש לי קטע שכתבתי על תוכנה פשוטה שאין לה סאונד בגרוש,והייתי שמח לשמוע אותה בעריכה טובה עם סאונד טוב. אם יש מישו פה שמבין בסאונד ויודע לערוך טוב שמוכן לפנות קצת זמן בשבילי(אני אשמח אם יש מישו כזה),אז שיפנה אליי באיסי קיו או במייל תודה מספר אי סי-157273897 מייל[email protected]