עכשיו נכנסתי
New member
שאלה חשובה
בעלי נפגע בתאונת עבודה בוועדה הרפואית נקבע לו 30 % נכות זמנית עד נובמבר מדצמבר 0 נכות במכתב הם מציעים לו להגיש " נכה נזקק" ל4 חודשים מה עליו לעשות בתודה מראש לכל המשיבים
בעלי נפגע בתאונת עבודה בוועדה הרפואית נקבע לו 30 % נכות זמנית עד נובמבר מדצמבר 0 נכות במכתב הם מציעים לו להגיש " נכה נזקק" ל4 חודשים מה עליו לעשות בתודה מראש לכל המשיבים