שאלה חשובה

שאלה חשובה

בעלי נפגע בתאונת עבודה בוועדה הרפואית נקבע לו 30 % נכות זמנית עד נובמבר מדצמבר 0 נכות במכתב הם מציעים לו להגיש " נכה נזקק" ל4 חודשים מה עליו לעשות בתודה מראש לכל המשיבים
 

shiraa

New member
תשובה

נכה נזקק עפ"י תקנה 18 מגישים כאשר בתקופה בה נקבעה נכות זמנית, המבוטח לא עבד. לכן הוא צריך למלא טופס בקשה להכרה כנכה נזקק עפ"י תקנה 18 אותו יש לקבל באחד מסניפי הביטוח הלאומי. לצרף אישור המעביד אם בתקופה זו הוא עבד וכן אישור רפואי עדכני לתקופת הנכות הזמנית שיעיד על כך כי הוא אינו כשיר לעבודה מבחינה רפואית. במידה ובקשה זו מאושרת משלימים לו את הנכות ל-100% לתקופת הנכות הזמנית. בהצלחה
 
למעלה