שאלה חשובה!!

b i t a n

New member
שאלה חשובה!!

רציתי לדעת אם יש אפשרות לשלוט על הKEY EDITOR דרך מקלדת המחשב? זאת אומרת לנגן דרך כפתורים במקלדת של המחשב... בבקשה חייב תשובה!!!!
 
למעלה