שאלה חשובה!! רציתי לדעת אם יש אפשרות לשלוט על הKEY EDITOR דרך מקלדת המחשב? זאת אומרת לנגן דרך כפתורים במקלדת של המחשב... בבקשה חייב תשובה!!!!