שאלה חשובה

tiger claws

New member
שאלה חשובה

אומנם עכשיו אנחנו בשביתה אבל אני מעוניין להפסיק ללמוד אחד משני המקצועות המורחבים שלי(כלומר שתי מקצועות של 5 יח"ל). ביררתי ויש לי 26 יחידות לבגרות (אחרי הורדת המקצוע שבו הספקתי לעשות יחידה 1 בלבד בשנה שעברה) שזה יותר מהמינימום. האם העובדה שהורדתי אחד מהמקצועות המורחבים ולומד רק מקצוע מורחב אחד עלול לפגוע לי בקב"T או ליתר דיוק בציון השכלה ראשוני שמרכיב את הקב"א?
 

S h r i k y

New member
אני הורדתי מקצוע הרחבה אחד..

עוד לפני שהיה לי צו ראשון, וקיבלתי קב''א 56. ככה שאני לא מאמין שיש לזה קשר..
 

tiger claws

New member
אוקיי תודה ו.....

ביום הגיוס שלי כיעשו לי אימות נתונים אני אצטרך לציין את הורדת המקצוע המורחב שלי? או במילים אחרות- הקב"א יכול להשתנות מאז הצו הראשון?
 

Lost Lullaby

New member
הממ

לי היה קטע שהבחורה באימות נתונים הוסיפה לי יחידות שלא היו לי [O_O], כשאמרתי את זה ביום גיוס באימות נתונים הבחור אמר שזה כבר ממש לא משנה
 
למעלה