tiger claws
New member
שאלה חשובה
אומנם עכשיו אנחנו בשביתה אבל אני מעוניין להפסיק ללמוד אחד משני המקצועות המורחבים שלי(כלומר שתי מקצועות של 5 יח"ל). ביררתי ויש לי 26 יחידות לבגרות (אחרי הורדת המקצוע שבו הספקתי לעשות יחידה 1 בלבד בשנה שעברה) שזה יותר מהמינימום. האם העובדה שהורדתי אחד מהמקצועות המורחבים ולומד רק מקצוע מורחב אחד עלול לפגוע לי בקב"T או ליתר דיוק בציון השכלה ראשוני שמרכיב את הקב"א?
אומנם עכשיו אנחנו בשביתה אבל אני מעוניין להפסיק ללמוד אחד משני המקצועות המורחבים שלי(כלומר שתי מקצועות של 5 יח"ל). ביררתי ויש לי 26 יחידות לבגרות (אחרי הורדת המקצוע שבו הספקתי לעשות יחידה 1 בלבד בשנה שעברה) שזה יותר מהמינימום. האם העובדה שהורדתי אחד מהמקצועות המורחבים ולומד רק מקצוע מורחב אחד עלול לפגוע לי בקב"T או ליתר דיוק בציון השכלה ראשוני שמרכיב את הקב"א?