ילדת התות בננה
New member
שאלה חשובה../images/Emo13.gif
איך אני שמה איילנר ככה שלא יצא לי עקום כמו תמיד?? יש איזו שיטה מיוחדת שהוא יצא ישר ויפה? ו....האם יש מסקרה שקופה?!
איך אני שמה איילנר ככה שלא יצא לי עקום כמו תמיד?? יש איזו שיטה מיוחדת שהוא יצא ישר ויפה? ו....האם יש מסקרה שקופה?!