שאלה חשובה

שאלה חשובה../images/Emo13.gif

איך אני שמה איילנר ככה שלא יצא לי עקום כמו תמיד?? יש איזו שיטה מיוחדת שהוא יצא ישר ויפה? ו....האם יש מסקרה שקופה?!
 

pizpiz

New member
ילדת תות בננה

אז ככה... יש מסקרה שקופה כדי שאיילנר יצא ישר רצוי תשעיני את המרפקים כדי שתהיה יציבות.... בהצלחה
 
כן יש מסקרה שקופה.

וכדי שהאילנר יצא לך ישר את פשוט צריכה להשכיב אותו ולמשוך אותו בעדינות מהפנים של העין כלפי חוץ על קו העין. רעות
 
למעלה