שאלה חשובה מאוד

שאלה חשובה מאוד

ראיתי בגלריות תמונה של פרד עם כריסטינה מגיעלרה בטקס כלשהו ....מישהו מוכן לספר לי על השתשלות הארועים (הם ביצעו דואט או משהו כזה????)
 
תשובה

התמונה זה מטקס פרסי אם.טי.וי כלשהו, ופרד טוען שהוא עשה את זה רק כי היא כוסית והוא רצה לז..ן אותה, וכל הלהקה ירדה עליו שהוא הופיע איתה לפי מה ששמעתי
 

metal_slug

New member
לא את nookie

את שיר מס´ 7 מ-Chocolate, starfish and the hot dog flavoured water . אין לי מושג מה השם של השיר אגב
 

TheXK

New member
דפוקקק

הוא עשה את זה כדי לקבל פירסום!! שמעת על המילה פירסום??? אההה? תראה.. כמה שאני שונא את אמינאם.. וכמה שאני חושב שהוא חרא... עובדה מרלין מנסון.. הגאון המוזיקלי הזה.. הלך לעשות קליפ על אמינאם (THW WAY I AM) וגם עשה לשיר ת´רמיקס!! הם עושים את זה לפירסום!! ולכבוד!! ולא בשביל שום סקס!! זה פשוט דפוק מה שאמרתה שוקי... בדיוק כמו השם שלך!!
 
תשמע....

לא ממש אכפת לי ממנו ומלימפ, אני רק אומר מה ששמעתי,מצידי שאתה תתעניין בלימפ
 

TheXK

New member
כן מה ששמעת!!

מרלין מנסון הוא גאון מוזיקלי.. הוא כמו בטהובן של המטאל השחור (דאט´ מטאל או איך שיקראו לזה) אולי הוא בן אדם שחסר לו בורג.. אבל הוא גאון אולי אם אני אגיד לכם משהוא מסוים.. אתם תתנפלו עלי.. אבל אני אגיד היטלר הוא היה בן אדם גאון.. אולי הוא פסיכי.. אבל אף בן אדם לא יוכל לעשות דבר כזה כמו שהוא עשה!! ולידעתכם.. גם אמינאם (כמה שאני שונא אותו) הוא גאון מוזיקלי.. בטהובן של הראפ והיפ הופ! ומה זה השם שוקי בוקי? זה ממש פיגוררררררר
 

A Giant Midget

New member
מרילין מנסון???????????

דת´ מטאל??? תגיד, אמא שלך מרביצה לך בטוסיק כל בוקר?? אתה בכלל יודע מה זה דת´ מטאל?? שמעת פעם דת´ מטאל?? אם הוא בכלל עושה מטאל, אז זה מטאל אלקטרוני. אבל גם מטאל הוא לא עושה, סתם חרא. ולא חסר לו שום בורג, זה הכל פוזה אחת גדולה. איך אתה לא קולט את זה?? "בטהובן של המטאל השחור"... אתה אדיוט. ותסביר לי עוד משהו... למה בכל הודעה שלך אתה חייב לדחוף משהו על אמינם? יש לי הרגשה שאתה שומע אותו ומתבייש להודות בזה כי הוא לא מאאאאגניב יותר. אז פעם הבאה, לפני שאתה זורק שטויות, תחשוב קצת ואל תדבר על דברים שאתה לא מבין. אתה משפיל את עצמך. ~גם בריטני ספירז גאון מוזיקלי. הבאך של ה"כמה שפחות בגדים יותר טוב, ממילא אני לא יודעת לשיר"~
 

TheXK

New member
תעשה טובה!!

א. אני אוהב שתי שירים של אמינאם.. אני מודה.. ופעם (לפני שהכרתי את מרלין מנסון) אהבתי אמינאם D12 ובקיצור הייתי כמו ראפר.. עכשיו ששמעתי מרלין מנסון והשירים האלה אז גליתי שזה מוזיקה על רמה.. ולע כל הזמן קללות!! ב.בריטני ממש לא גאונה.. מה גאוני במוזיקה שלה? אההה? ג. בקשר לשמות של רוק ומטאל אני לא יודע ת´שמות של כל הסוגים.. ולא איכפת לי מ"דת´ מטאל","רוק נוצרי" וכל השאר.. אני שומע מה שיפה בעיני!! אבל מרלין מנסון הוא גאון!! תתחיל להבין ת´מוזיקה.. ולא רק לשמוע ולקפץ כמו תרנגולת!!! איזה להקות אתה שומע? אהה? לינקין פארק? לימפ ביזקיט?
 

HandsomeDevil

New member
אני מתלבט...

האם לצחוק או לבכות מהטמטום?! א. מרילין מנסון הוא הסולן של להקה שנקאת מרלין מנסון, הוא לא כותב את השירים, הוא רק שר אותם. גאון מוזיקלי, דת´ מטאל ומרילין מנסון באותו משפט בלי שום קשר של ניגוד?!- לא מסתדר לי כ"כ טוב בראש...! ב. ואני מצטט: "איזה להקות אתה שומע? אהה? לינקין פארק? לימפ ביזקיט?" וכפי שאפשר לראות, ישנה הבעה של זלזול בלינקין פארק ולימפ ביזקיט. למה אתה נכנס לפרום של להקה שאתה כ"כ שונא הא?! לך תיקח איזה שיעור פרטי בניו מטאל או משהו... אדוני המבין הגדול!
 

A Giant Midget

New member
אין לי נושא

א. אני שמח בשבילך שמצאת את האור. אני לא מתווכח איתך אם המוסיקה שלו טובה או לא, פשוט אל תקרא לזה מטאל. ב. צ-נ-י-ו-ת. עד כמה אטום אתה יכול להיות??? ג. אם אתה "לא יודע את השמות של הסוגים של רוק ומטאל" פשט תשתוק ואל תנסה להיות חכם כי אתה רק משפיל את עצמך. שוב, מרילין מנסון ל-א גאון! ומאיפה אתה יודע שאני לא "מבין את המוסיקה"?? איך לעזאזל הגעת לזה שאני שומע לינקין פארק ולימפ ביזקיט?? אלה שתי הלהקות שאני הכי לא סובל. אין לי כוח להתחיל לפרט לך מה אני שומע, רק אם תבקש יפה.
 

Death Wish

New member
אתה צודק!!!

לי יש דוגמא לגאון אמיתי אמיתי....ומסומם....קורט קוביין....!!!
 

A Giant Midget

New member
אממממ...

תראי, כאחד שיש לו את כל הדיקסים של נירוונה (שאגב, כבר לא שמעתי שנה בערך) ובלה בלה אני יכול להגיד לך שהוא ממש לא גאון. המוסיקה מאוד פשוטה. אני לא יודע לקרוא תווים בכלל ואני יכול, בערך, לנגן את כל אנפלאגד על גיטרה. אני מאוד מעריך את קורט קוביין ואת כל מה שהוא כתב. אני לא מזלזל במוסיקה שלו, אני אפילו דיי אוהב אותה. אבל גאון הוא לא.
 

Death Wish

New member
לפי דעתי הוא גאון בגלל

שהמוזיקה שלו פשוטה... אתה מתחבר לשירים שלו...הוא אמיתי... ו....נו נו נו לא לשמוע דיסקים שלו כבר שנה!!! בושה וכלימה!!!!!
 

SuperBeast

New member
בלע

אף אחד לא יכול למדוד גאונות מוזיקלית ! זה עיניין של טעם !!! אסף, שלחתי לך הודעה באיציק ! תקח אותה ברצינות ! מאוד ברצינות ! ואנשים, אתם לא יכולים להגיד לאנשים, שאומרים לכם שלימפ זה ראפ עם גיטרות, כלום, לימפ זה ניו מטאל אבל אכן, הוא כולל בתוכו כמות רצינית של ראפ ! אל תקחו ללב, זה לא אמור להגיד לכם כלום ! כל מי שבא לכאן כדי להביע דעות מפגרות של שונא לימפ... תעלם !
 

A Giant Midget

New member
שטויות...

אני לא אשב ואשמע בטהובן או מוצרט כי אני לא אוהב את המוסיקה, אבל ברור לי שמוסיקה קלאסית יותר "גאונית" מרוב הדברים שאני שומע.
 

SuperBeast

New member
תראה

תאמין לי שאין הבדל בין גאון עם גיטרה לבין גאון עם פסנטר !
 

matan_druker

New member
לפחות מרלין מנסון..

כותב את השירים שלו בעצמו, ולפחות בשירים שלו יש איזה משמעות כלשהי והוא לא רק קופץ מקלל ומשתולל.. כמו שכבר אמרתי: מרלין מנסון הוא גאון מוזיקלי לכל דבר ולא חשוב אם מי אתם משווים אותו.. מתן
 

TheXK

New member
מתן אתה חכם

בלאט... שמעו... אני יודע פה לפניכם (אני חושב) שמרלין מנסון זה להקה!! כי רוב אלה שאני שואל אותם מה זה "מרלין מנסון" אז הם עונים לי "זה לא האיש המקושקש הזה" או "אההההה... זאת הדוגמנית הזאת"... מה רציתי להגיד בזה? לא יודע.. התכוונתי להגיד שכמעט כולם חושבים שמרלין מנסון זה זמר בודד.. וזהוא... (ת´אמת ידעתי ת´שם שלו אבל ברח לי מהראש ברגע זה).. ומרלין מנסון כותב את כל השירים.. והשירים שלו לא מדוברים על FUCK U כמו בלימפ ביזקיט או ש"אני פרנואיד" כמו בLINKIN SUCKS!! תתחילו להקשיב לעומק.. ולא רק לשמוע תופים צעקות וגיטרות!! ונזכרתי בעוד גאון מוזיקלי... ג´ים מוריסון... הגיטריסט!! הוא פשוט גאון!! אף גיטריסט לא יגיע לרמה שלו!! (אם אתם שואלים מי זה.. אז ג´ים מוריסון הוא הגיטריסט של "הדלתות", וסתם לידע כללי.. הוא הראשון שנעצר באמצע מופע... בגלל שימוש בסמים) וסתם להזכיר לכם!! לימפ ביזקיט ולינקין פארק סתם מחורבנים!!! תפסיקו לשמוע אותם
 
למעלה