שאלה חשובה מאוד!
ונא לא לנגוס את ראשי אם היה דיון על הנושא בעבר: אז קודם כל, קראתי היום את הטיוטה הראשונה של התסריט של Star Wars משנת 74. משהו מגוחך למדי. אין כמעט קשר בין התסריט הזה ובין התוצאה הסופית, וטוב שכך, כי הסיפור שם היה פשוט מסורבל בטירוף: R2D2 יכול לדבר, האן סולו הוא יצור ירוק בלי אף, לוק סקייווקר הוא בן 60 והוא המאסטר של אניקין סטארקילר, שהוא בן 14... בקיצור, בלגן שלם. למזלנו, לוקאס עמל על עוד שלוש טיוטות עד שיצא לו כמו שצריך, אחרת לא נראה לי שהיינו מדברים פה היום. בכל אופן, יש משהו ב A New Hope שתמיד הטריד אותי. שורה אחת שאף פעם לא הבנתי למה הכניסו אותה בכלל. כשC3PO ו R2D2 בורחים בLifepod אל כוכב טאטואין בהתחלה של הסרט, 3PO מסתכל בחזרה אל החללית של המורדים (שבעצם נמצאת במעגן של החללית של האימפריה) ואומר That's funny, the damage" doesn't look as bad from out here." לא ברור לי מה המשמעות של המשפט הזה בכלל או למה היה חיוני בכלל שהוא יגיד אותו, ואז, כשקראתי את התסריט המקורי, ראיתי שזה אחד מהמשפטים היחידים ששרדו מהטיוטה הראשונה, אז חייבת להיות לזה איזושהי חשיבות, לא? תיאוריות יתקבלו בשמחה.
ונא לא לנגוס את ראשי אם היה דיון על הנושא בעבר: אז קודם כל, קראתי היום את הטיוטה הראשונה של התסריט של Star Wars משנת 74. משהו מגוחך למדי. אין כמעט קשר בין התסריט הזה ובין התוצאה הסופית, וטוב שכך, כי הסיפור שם היה פשוט מסורבל בטירוף: R2D2 יכול לדבר, האן סולו הוא יצור ירוק בלי אף, לוק סקייווקר הוא בן 60 והוא המאסטר של אניקין סטארקילר, שהוא בן 14... בקיצור, בלגן שלם. למזלנו, לוקאס עמל על עוד שלוש טיוטות עד שיצא לו כמו שצריך, אחרת לא נראה לי שהיינו מדברים פה היום. בכל אופן, יש משהו ב A New Hope שתמיד הטריד אותי. שורה אחת שאף פעם לא הבנתי למה הכניסו אותה בכלל. כשC3PO ו R2D2 בורחים בLifepod אל כוכב טאטואין בהתחלה של הסרט, 3PO מסתכל בחזרה אל החללית של המורדים (שבעצם נמצאת במעגן של החללית של האימפריה) ואומר That's funny, the damage" doesn't look as bad from out here." לא ברור לי מה המשמעות של המשפט הזה בכלל או למה היה חיוני בכלל שהוא יגיד אותו, ואז, כשקראתי את התסריט המקורי, ראיתי שזה אחד מהמשפטים היחידים ששרדו מהטיוטה הראשונה, אז חייבת להיות לזה איזושהי חשיבות, לא? תיאוריות יתקבלו בשמחה.