שאלה חשובה מאוד

  • פותח הנושא in
  • פורסם בתאריך

in

New member
שאלה חשובה מאוד

שאלה לי . האם מישהו שמע על שמואל גונן המטפל בבעיות עור הקרקפת בעזרת משחות שהוא רוקח? הנ"ל מבטיח ריפוי של נשירה, קשקשים, פסוריאזיס של הקרקפת ועוד. אודה לכם על תשובה מהירה.
 

אית22

New member
שאלה חשובה מאוד

ראי תשובתי היום (30.12) על גרוד- מאוד חשוב להיזהר בטיפול בבעיות עור על העור - מנסיון של עשרות מטופלים.
 

in

New member
את יכולה להיות יותא ספציפית?

כי מואוד המליצו לי מישהי שמטופלת בעצמה את מכירה אותו ? הוא היה במירב מיכאלי פעם (אמרו לי)
 

SideKick

New member
יותר ספציפי...

בעיות עור (וקרקפת) הן בדרך כלל רק סימפטום למשהו עמוק יותר בגוף. ולכן משחות חיצוניות אולי מקלות ונותנות תחושה טובה יותר לזמן מה, אבל הן דוחקות את הבעיות עמוק יותר פנימה. ומכיוון שבעיות לא נעלמות, הן יצוצו במועד מאוחר יותר, ובדרך כלל במופע דרמטי יותר. ובמילים אחרות - הקרקפת והעור מחוברים לבנאדם. והטיפול רצוי שיהיה בבנאדם כולו.
 

SideKick

New member
תורשה...

מכיוון שלא כתבת שום דבר על עצמך, אני יוצאת מתוך נקודת הנחה שאכן מדובר בתורשה רבת דורות ושאת צודקת. עם זאת - הגישות הטיפוליות השונות מתייחסות לתורשה בצורה קצת שונה מאשר הרפואה הקונבנציונלית. לדוגמה - האם אדם שנולד למשפחה עם היסטוריה של התקפי לב יורש את הפן הגופני של הבעיה, או צדדים אחרים שלה? ובמילים אחרות - האם הוא ירש כלי דם צרים (למשל)? או דווקא את הנטייה להתרגז בקלות ולקחת הכל ללב? האם תחת המילה תורשה מקופל רק גורל, או שמא דרך חיים? אני מצטערת שאת לא מקבלת תשובה ישירה לשאלתך, אבל זה משום שככה אנחנו כאן - לא מתייחסים לתופעה, אלא לבנאדם שעומד מאחוריה. בהתחלה ביקשת דעה על משחה לבעיות קרקפת. ועכשיו את כותבת שבעצם אין לך בעיית קרקפת. אז מכיוון שאינני יודעת מי את, וגם לא מה יש לך, אוכל רק להציע לך את תפיסת עולמי, ולא מעבר לכך. ותפיסת עולמי גורסת, שגם בעיות תורשתיות ניתנות לטיפול, ולא רק להקלה חיצונית מקומית. ואני גם מאחלת לך הצלחה בכל דרך שתבחרי
 
למעלה