עכשיו נכנסתי
New member
שאלה חשובה מאד
בעלי קיבל נכות 75 אחוז יש לנו 2 ילדים מתחת לגיל 18 גובה הקיצבה 3500 האם זה נכון אני עובדת 2000 שח האם מגיע לנו השלמת הכנסה אציין שבעלי הרוויח יותר מהקצבה מה עלינו לעשות תודה מראש
בעלי קיבל נכות 75 אחוז יש לנו 2 ילדים מתחת לגיל 18 גובה הקיצבה 3500 האם זה נכון אני עובדת 2000 שח האם מגיע לנו השלמת הכנסה אציין שבעלי הרוויח יותר מהקצבה מה עלינו לעשות תודה מראש