שאלה חשובה לרן!

dan the man

New member
שאלה חשובה לרן!

רן יש לי בעיה אם אני לא טועה אתה אספן מטבעות אם טעויות הטבעה יש לי מטבע 10 פראנק משנת 1977 אם חור בספרה 10 (בעיגול 0) אני לא יודע אם זה טעות הטבעה או שזה סתם חור שמישהו קדח במטבע לפני שהמטבע הגיע אליי בבקשה תענה לי
 

coincollector

New member
רוב הסיכויים שסתם מישהו קדח חור

אי אפשר לקבוע בוודאות בלי לראות, אבל רוב הסיכויים שמישהו קדח חור (אולי בשביל לתלות על שרשרת). אין בתהליך הטביעה שום סיבה שיווצר חור במטבע. ואגב, אני אספן של מטבעות עם טעויות, לא "אם טעויות"...
 

dan the man

New member
תודה

מצטער על הטעות... לא נראה לי שחור כזה נוצר בשביל לתלות אותו על שרשרת בגלל שהחור הוא : נמצא ב0 של ה10 והעשר נמצא במשום שלא מתאים לתליית שרשרת הנה המטבע אבל בלי החור..
 

rachelea

New member
לי דוקא נראה מתאים מאוד חור ב"0"

1). ה"0" קרוב לקצה. 2). עשית חור באמצע ה"אפס" אינה פוגעת בפרטים המופיעים במטבע. 3). אם היה לי משעמם והייתי רוצה לקדוח חור הייתי עושה זאת במקום המתבקש לכך, באמצע "שום מקום" כלומר בלב ליבו של מרכז תחום דהיינו במרכז עיגול תחום. במקרה זה, ב
ליבו של ה"אפס".
..........
 

dan the man

New member
וגם יש עוד כמה פרטים....

כמו למשל שלי נראה שזו טעות הטבעה בגלל שהחור באפס לא בדיוק ישר אז אני חושב שאם מישהו היה קודח אז הוא היה עושה את זה ישר ולא עקום בצורה ממש טיפשית... אז בגלל זה אני חושב שזאת טעות הטבעה אבל אף פעם אי אפשר להיות בטוחים ואם זו באמת טעות אתה צריך מטבע כזה?
 

kerzman

New member
אני חושב ש...

הכי טוב שתעלה תמונה עם המטבע עם החור ורן יגיד לך אם הוא חחושב שהוא אמיתי ומעוניין בזה או שלא
 
למעלה