dan the man
New member
שאלה חשובה לרן!
רן יש לי בעיה אם אני לא טועה אתה אספן מטבעות אם טעויות הטבעה יש לי מטבע 10 פראנק משנת 1977 אם חור בספרה 10 (בעיגול 0) אני לא יודע אם זה טעות הטבעה או שזה סתם חור שמישהו קדח במטבע לפני שהמטבע הגיע אליי בבקשה תענה לי
רן יש לי בעיה אם אני לא טועה אתה אספן מטבעות אם טעויות הטבעה יש לי מטבע 10 פראנק משנת 1977 אם חור בספרה 10 (בעיגול 0) אני לא יודע אם זה טעות הטבעה או שזה סתם חור שמישהו קדח במטבע לפני שהמטבע הגיע אליי בבקשה תענה לי