שאלה חשובה ב-mfc אני עושה משחק ב-mfc ואני רוצה לעשות קובץ help איך עושים חלון חדש? תודה מראש לירון .
L liron6 New member 24/3/04 #1 שאלה חשובה ב-mfc אני עושה משחק ב-mfc ואני רוצה לעשות קובץ help איך עושים חלון חדש? תודה מראש לירון .
L liron6 New member 26/3/04 #3 שיפתח חלון חדש כשלוחצים על כפתור. זה מאוד חשוב, אז אם מישהו יודע בבקשה תגידו לי איך. לירון.