כמו שירותי תחבורה ציבוריים באר שבע בע"מ ז"לשאלה - חוק כרמלית?
לאחרונה הפכה הכרמלית לתחבורה ציבורית.
אני שואלת על התקופה שלפני כן, כאשר היא היתה בשליטת עיריית חיפה.
מה הייתה הסמכות החוקית של העירייה להפעיל את השירות התחבורתי הזה, ובעיקר מה סמכותה החוקית לגבות עליו תשלום? מי הגורם שקבע את התעריף?
ולשאלת ההסמכה החוקית?כמו שירותי תחבורה ציבוריים באר שבע בע"מ ז"ל
שעיריית באר שבע הפעילה את השירות העירוני בבאר שבע עד שנת 2003.
בימים ההם משרד התחבורה היה דיי חותמת גומי.ולשאלת ההסמכה החוקית?
גם היום הכרמלית נמצאת בבעלות עיריית חיפהשאלה - חוק כרמלית?
לאחרונה הפכה הכרמלית לתחבורה ציבורית.
אני שואלת על התקופה שלפני כן, כאשר היא היתה בשליטת עיריית חיפה.
מה הייתה הסמכות החוקית של העירייה להפעיל את השירות התחבורתי הזה, ובעיקר מה סמכותה החוקית לגבות עליו תשלום? מי הגורם שקבע את התעריף?
הכרמלית היתה מאז ומתמיד אמצעי תח"צ ללא קשר לבעלותשאלה - חוק כרמלית?
לאחרונה הפכה הכרמלית לתחבורה ציבורית.
אני שואלת על התקופה שלפני כן, כאשר היא היתה בשליטת עיריית חיפה.
מה הייתה הסמכות החוקית של העירייה להפעיל את השירות התחבורתי הזה, ובעיקר מה סמכותה החוקית לגבות עליו תשלום? מי הגורם שקבע את התעריף?
הכרמלית הוכרה על ידי משרד התחבורה כמפעילת תח"צ רק לפני כשנההכרמלית היתה מאז ומתמיד אמצעי תח"צ ללא קשר לבעלות
הכרמלית המחודשת צפויה לחזור לעבודה ב9.2018 בלי נדרשאלה - חוק כרמלית?
לאחרונה הפכה הכרמלית לתחבורה ציבורית.
אני שואלת על התקופה שלפני כן, כאשר היא היתה בשליטת עיריית חיפה.
מה הייתה הסמכות החוקית של העירייה להפעיל את השירות התחבורתי הזה, ובעיקר מה סמכותה החוקית לגבות עליו תשלום? מי הגורם שקבע את התעריף?
וואו, זה עוד המון זמןהכרמלית המחודשת צפויה לחזור לעבודה ב9.2018 בלי נדר
פרסמו תמונת הדמיה של העיצוב החדש
 
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5055317,00.html
 
הצצה ראשונה לכרמלית החדשה
קצת פחות משנה לאחר השריפה בכרמלית נחשף עיצוב הרכבת התחתית החדשה בעיר חיפה שתנחת כאן בחודש יולי הקרוב. היא תציע קרונות מודרניים בהרבה מקודמתה עם מסכי תצוגה לנוסעים, מערכת מיזוג חדשה ומערכת כיבוי אש מתקדמת
אחיה ראב"דפורסם: 11.12.17 , 17:37
קבלו הצצה ראשונה לעיצוב החדש של הכרמלית המשוקמת שתנחת כאן בחודש יולי. במקום גווני האדום והצהוב ששלטו ברכבת התחתית של חיפה, תהיה הכרמלית החדשה צבועה בגווני אפור ותכלת מודרניים יותר.
 
 
כפי שפרסמנו כאן ב-ynet הכרמלית החדשה תחזור לפעולה בספטמבר 2018, לאחר השריפה שפרצה בה בשנה שעברה. מערך הרכבות החדש של הכרמלית יסופק על-ידי התאגיד השוויצרי, "גאראוונטה-דופלמאייר" ועלותו כ-50 מיליון שקל שרובם ישולמו על ידי הביטוח בעקבות השריפה.
 
 
הכרמלית תורכב גם כעת משני מערכים שבכל אחד מהם שני קרונות עם 48 מקומות ישיבה בכל אחד. יחד עם מקומות עמידה, תוכל הכרמלית להסיע בכל מערך 264 נוסעים. מהירות הנסיעה תהיה 8 מטרים בשנייה (28 קמ"ש) והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ובכיוון ההפוך, כולל עצירה בתחנות הביניים ב-10 דקות.
 
 
כלקח מלקחי השריפה בכרמלית והנחיות שירותי הכיבוי, קבע ראש העיר, יונה יהב, כי בכל אחד מהקרונות תותקן מערכת כיבוי אש בשיטת ערפול מים. המערכת – שאינה קיימת כיום בשום כלי תחבורה בישראל - מבוססת על ערפל מים, אשר יופעל מנחירי התזה בתקרת הקרון, וימנע את התפשטות העשן בקרון במשך כ 10 דקות לפחות, זמן מספיק בכדי לאפשר את הגעת הרכבת לתחנה הקרובה.
 
בכרמלית החדשה יותקנו מערכת תאורה דקורטיבית, מושבים מרופדים ומערכת מיזוג-אוויר חדשה. בנוסף, יכללו הקרונות החדשים מסכי מידע לנוסע, אשר יציגו את מיקומו המדויק של המערך על ציר הנסיעה בכל רגע נתון. הנוסעים יוכלו להיעזר במסכי מידע על קווי האוטובוס, המטרונית או הרכבת המתחברים לכל אחת מתוך שש התחנות.
 
עם סיום הקמת מערך התשתיות החדש ובדיקת תקינות כלל המערכות, צפויה הכרמלית לעבור תקופת הרצה, אשר במהלכה יוכלו הנוסעים ליהנות מחוויית הנסיעה בכרמלית החדשה ללא תשלום.
 
 
גדי מרגלית, מנכ"ל עיריית חיפה אמר כי: "עיריית חיפה ואנשי המקצוע עובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את הכרמלית לפעילות מהר ככל הניתן. עם חזרת הכרמלית לפעילות ציבור הנוסעים ייהנה מרכבת חדשנית, משוכללת ובטוחה יותר, שתכלול מערכות בטיחות חדישות שאינן קיימות כיום באף כלי תחבורה ציבורית אחר בארץ".
 
 
בהתחלה אמרו יוני, עכשיו ספטמבר...הכרמלית המחודשת צפויה לחזור לעבודה ב9.2018 בלי נדר
פרסמו תמונת הדמיה של העיצוב החדש
 
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5055317,00.html
 
הצצה ראשונה לכרמלית החדשה
קצת פחות משנה לאחר השריפה בכרמלית נחשף עיצוב הרכבת התחתית החדשה בעיר חיפה שתנחת כאן בחודש יולי הקרוב. היא תציע קרונות מודרניים בהרבה מקודמתה עם מסכי תצוגה לנוסעים, מערכת מיזוג חדשה ומערכת כיבוי אש מתקדמת
אחיה ראב"דפורסם: 11.12.17 , 17:37
קבלו הצצה ראשונה לעיצוב החדש של הכרמלית המשוקמת שתנחת כאן בחודש יולי. במקום גווני האדום והצהוב ששלטו ברכבת התחתית של חיפה, תהיה הכרמלית החדשה צבועה בגווני אפור ותכלת מודרניים יותר.
 
 
כפי שפרסמנו כאן ב-ynet הכרמלית החדשה תחזור לפעולה בספטמבר 2018, לאחר השריפה שפרצה בה בשנה שעברה. מערך הרכבות החדש של הכרמלית יסופק על-ידי התאגיד השוויצרי, "גאראוונטה-דופלמאייר" ועלותו כ-50 מיליון שקל שרובם ישולמו על ידי הביטוח בעקבות השריפה.
 
 
הכרמלית תורכב גם כעת משני מערכים שבכל אחד מהם שני קרונות עם 48 מקומות ישיבה בכל אחד. יחד עם מקומות עמידה, תוכל הכרמלית להסיע בכל מערך 264 נוסעים. מהירות הנסיעה תהיה 8 מטרים בשנייה (28 קמ"ש) והיא תעשה את המסלול במלואו, מכיכר פריז לגן האם ובכיוון ההפוך, כולל עצירה בתחנות הביניים ב-10 דקות.
 
 
כלקח מלקחי השריפה בכרמלית והנחיות שירותי הכיבוי, קבע ראש העיר, יונה יהב, כי בכל אחד מהקרונות תותקן מערכת כיבוי אש בשיטת ערפול מים. המערכת – שאינה קיימת כיום בשום כלי תחבורה בישראל - מבוססת על ערפל מים, אשר יופעל מנחירי התזה בתקרת הקרון, וימנע את התפשטות העשן בקרון במשך כ 10 דקות לפחות, זמן מספיק בכדי לאפשר את הגעת הרכבת לתחנה הקרובה.
 
בכרמלית החדשה יותקנו מערכת תאורה דקורטיבית, מושבים מרופדים ומערכת מיזוג-אוויר חדשה. בנוסף, יכללו הקרונות החדשים מסכי מידע לנוסע, אשר יציגו את מיקומו המדויק של המערך על ציר הנסיעה בכל רגע נתון. הנוסעים יוכלו להיעזר במסכי מידע על קווי האוטובוס, המטרונית או הרכבת המתחברים לכל אחת מתוך שש התחנות.
 
עם סיום הקמת מערך התשתיות החדש ובדיקת תקינות כלל המערכות, צפויה הכרמלית לעבור תקופת הרצה, אשר במהלכה יוכלו הנוסעים ליהנות מחוויית הנסיעה בכרמלית החדשה ללא תשלום.
 
 
גדי מרגלית, מנכ"ל עיריית חיפה אמר כי: "עיריית חיפה ואנשי המקצוע עובדים מסביב לשעון כדי להחזיר את הכרמלית לפעילות מהר ככל הניתן. עם חזרת הכרמלית לפעילות ציבור הנוסעים ייהנה מרכבת חדשנית, משוכללת ובטוחה יותר, שתכלול מערכות בטיחות חדישות שאינן קיימות כיום באף כלי תחבורה ציבורית אחר בארץ".
 
 
סביר להניח שפתיחת הכרמלית תהיה כמה ימים לפני הבחירות לרשויותבהתחלה אמרו יוני, עכשיו ספטמבר...למה תמיד כ"כ הרבה זמן?
גם לפני כמה שנים כשנקרע הכבל חיכינו חודשים... ועכשיו יותר משנה וחצי...
 
עד שבדקו, ניקו, התייעצו, הוציאו מכרז, בחרו זוכה...
ועכשיו עדיין רק ביולי יגיעו הקרונות ורק בספטמבר היא תחזור לפעילות?!
למה תמיד בישראל הכול זז כ"כ ל-א-ט?
 
ומה נסגר עם החקירה לגבי השרפה? יודעים מה ואך קרה? כי בפרסומים בתקשורת זכור לי שנאמר משהו לגבי מערכת לכיבוי שרפות שהותקנה בכרמלית זמן לא רב לפני כן... ובהתחשב בתוצאות, היא כנראה לא ממש עשתה את שלה...
אני יודעת שיהיו בחירות באוקטובר הקרוב, לא ברור לי אך זה קשורסביר להניח שפתיחת הכרמלית תהיה כמה ימים לפני הבחירות לרשויות
בתאריך 22/10/2013 התקיימו הבחירות לרשויות המקומיות בישראל...
הבחירות הבאות אמורות להתקיים רק בעוד 5 שנים, כלומר, לא לפני אוקטובר 2018...
לכן סביר להניח שפתיחת הכרמלית המחודשת תהיה רק כמה ימים לפני הבחירות לרשויות המקומיות. אז במקרה עסקינן התשובה לשאלתך מדוע לוקח הרבה מאוד זמן, היא ככל הנראה בגלל שראש עיריית חיפה רוצה לזכות בעוד כמה בוחרים...
ככה עובדת השיטה בישראל.אני יודעת שיהיו בחירות באוקטובר הקרוב, לא ברור לי אך זה קשור
תושבי העיר יהיו אסירי תודה לראש העיר על כך שהמערכת לכיבוי שרפות לא עבדה והכרמלית הושבתה ליותר משנה וחצי, ועכשיו סוף סוף הצליחו לפתוח אותה?
אם זה מה שיעזור, כנראה יש יותר מדי תושבים מטומטמים (שיצביעו לו בכל מקרה) ולכן שום דבר לא יעזור.
ככה עובדת השיטה בישראל.
לאנשים רבים יש נטייה לשכוח את מה שהיה בעבר והם מונעים על ידי מערכת יחסי הציבור המשומנת של ראש העיר.
סביר להניח שעיריית חיפה תשקיע הרבה מאוד כסף בפרסומי תדמית ויחסי ציבור על הכרמלית המחודשת וגם על הרבה דברים אחרים בחיפה, דבר שיגרום לרבים לשכוח בכלל מהשריפה ומכך שהכרמלית היתה מושבתת במשך למעלה משנה. כך בדיוק פועלת העבודה המקצועית של יחצנים ממשרדי יחסי ציבור.
בכרמיאל השיטה הזו עובדת כבר שנים רבות. אם בכרמיאל יש הרבה מאוד תושבים מטומטמים, אז סביר להניח שכך זה גם במקומות נוספים.
לגבי שאלתך מה נסגר עם החקירה לגבי השרפה,בהתחלה אמרו יוני, עכשיו ספטמבר...למה תמיד כ"כ הרבה זמן?
גם לפני כמה שנים כשנקרע הכבל חיכינו חודשים... ועכשיו יותר משנה וחצי...
 
עד שבדקו, ניקו, התייעצו, הוציאו מכרז, בחרו זוכה...
ועכשיו עדיין רק ביולי יגיעו הקרונות ורק בספטמבר היא תחזור לפעילות?!
למה תמיד בישראל הכול זז כ"כ ל-א-ט?
 
ומה נסגר עם החקירה לגבי השרפה? יודעים מה ואך קרה? כי בפרסומים בתקשורת זכור לי שנאמר משהו לגבי מערכת לכיבוי שרפות שהותקנה בכרמלית זמן לא רב לפני כן... ובהתחשב בתוצאות, היא כנראה לא ממש עשתה את שלה...
שאלתי כאן כי חשבתי אולי מישהו שמע/יודע; אין לי כוונה להשקיעלגבי שאלתך מה נסגר עם החקירה לגבי השרפה,
התשובה שלי היא לפנות לעיריית חיפה ו/או לחברה העירונית בבקשה לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע התשנ"ח-1998 (להלן החוק) ולבקש את דו"ח החקירה המלא.
במקרה של סרוב למסור את דו"ח החקירה המלא, על עיריית חיפה ו/או החברה העירונית חלה החובה בחוק לנמק מדוע ולמה היא לא יכולה למסור את המבוקש. ובמקרה של התחמקות מלנמק ולמעשה להפר את החוק במזיד, עיריית חיפה ו/או החברה העירונית תהיה חייבת לנמק לנציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה מדוע היא לא משיבה עניינית ומפרה את החוק.
במקרה הספציפי הזה יש לראות אי תגובה כתגובה לכל דבר ועניין. ולכן אם בעיריית חיפה מסרבים לפרסם את הדו"ח המלא ובוחרים במזיד להפר את החוק, אז ככל הנראה יש להם מה להסתיר.
גם לי אין כל כוונה להשקיע זמן וכסף בשאילתות ובמחקר בנושא זה.שאלתי כאן כי חשבתי אולי מישהו שמע/יודע; אין לי כוונה להשקיע
זמן או כסף בשאילתות ובמחקר.
 
אגב, לפי YNET: "בשירותי הכיבוי סיימו את החקירה בדבר נסיבות השריפה לדברים אין ממצא ברור מה גרם לה."
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4977406,00.html
לא הצעתי לך...גם לי אין כל כוונה להשקיע זמן וכסף בשאילתות ובמחקר בנושא זה.
הכרמלית תמיד הייתה תחבורה ציבורית והיא עדיין בבעלות העירייהשאלה - חוק כרמלית?
לאחרונה הפכה הכרמלית לתחבורה ציבורית.
אני שואלת על התקופה שלפני כן, כאשר היא היתה בשליטת עיריית חיפה.
מה הייתה הסמכות החוקית של העירייה להפעיל את השירות התחבורתי הזה, ובעיקר מה סמכותה החוקית לגבות עליו תשלום? מי הגורם שקבע את התעריף?
אאוריקה מצאתי!שאלה - חוק כרמלית?
לאחרונה הפכה הכרמלית לתחבורה ציבורית.
אני שואלת על התקופה שלפני כן, כאשר היא היתה בשליטת עיריית חיפה.
מה הייתה הסמכות החוקית של העירייה להפעיל את השירות התחבורתי הזה, ובעיקר מה סמכותה החוקית לגבות עליו תשלום? מי הגורם שקבע את התעריף?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.