שאלה הסקר-

טלללל

New member
שאלה הסקר- ../images/Emo107.gif ../images/Emo88.gif ../images/Emo108.gif

אינני בטוחה אבל כמדומני מנהלת הפורום קובעת את השאלה. בכל אופן, אני פונה כאן למי שכתב את השאלה שבסקר: האם אתם בעד סימון מוצרים שנוסו על בע"ח? טוב שלא פרסמתם שאלות כגון: א- האם אתה עושה ניסויים על בע"ח? ב- האם אתה מכניס את החתול שלך למיקרוגל? ג- האם אתה אוהב חיות? הרי זה פורום חיות מחמד!!! מה שאני מנסה להגיד- שאלה מטופשת, חסרת הגיון ובעיקר- רטורית. התשובה בגוף השאלה. אתם לא חושבים כך? זו דעתי. צ´או.
 

**לילך**

New member
לשושי וטללל

השאלה שנשאלה בסקר ,קשורה להצעת החוק של איתן כבל ,האם אתם מכירים את הצעת החוק? במידה ואינכם מכירים אותה ,אתם מוזמנים לקרוא את ההודעה של שנטי עם הצעת החוק המצורפת (תעשו חיפוש למילה כבל ותמצאו את ההודעה הנ"ל). כמו שאתם יודעים כל הצעת חוק שעולה של שולחן הכנסת עוברת מספר קריאות ,בכל קריאה יש ח"כ שהם בעד החוק וישנם כאלה שהם נגדה. לכן זאת שאלה לגיטימית ורצינית לשאול את משתתפי הפורום ,האם הם בעד או נגד הצעת החוק. אני ממליצה לכם לעקוב אחרי ההצבעה על הצעת החוק הנ"ל בערוץ 33 ולראות שישנם ח"כ שיצביעו נגד הצעת החוק החוק וישנם כאלה שיצביעו בעדה כלומר: כמו בכל דבר בחיים ובכנסת ,לכל שאלה ונושא לדיון יש כאלה שהם בעדם וכאלה שהם נגדם. אני מקווה שההסבר הזה עזר לכם להבין את מהות הסקר הנכחי.
 

שרית(^_^)

New member
אני לא ממש מסכימה איתך...

לדעתי, למרות שזהו פורום חיות מחמד, ומן הסתם כל המבקרים בו הם אנשים שאוהבים חיות מחמד, זו לא בדיוק שאלה רטורית. אני, למשל, שמעתי על סיפור הניסויים בבעלי חיים שעושה חברת יוקונובה/איימס (או יותר נכון - חברת האם שקנתה אותם - פרוקטור אנד גמבל), ולמרות זאת, אני ממשיכה לקנות לכלבה שלי יוקונובה ולחתולים שלי איימס: א) כי אני באמת מאמינה שאלה המזונות ברמה הכי גבוהה שיש היום בשוק (גם מתוך נסיון אישי וגם מתוך הרבה מאד דעות אובייקטיביות ששמעתי). ב) כי אני חושבת שהעובדה שחברת פרוקטור אנד גמבל, שהיא גם חברת אם של עוד הרבה מאד חברות אחרות בתחום המזון והקוסמטיקה, עושה ניסויים בבעלי חיים, עדיין לא אומרת שחברת יוקונובה עצמה עושה ניסויים בבעלי חיים. הניסויים היחידים שאני יכולה להעלות על הדעת הם מבחני טעימה לסוגי מזון שונים, שלא ממש נחשבים בעיניי כהתעללות... ג) לדעתי, יוקונובה לא היתה מגיעה לרמה שהגיעה בתחום מזון לחיות מחמד אם לא היתה חברה שבבסיסה אוהבת חיות מחמד ומוכנה להשקיע למענם במחקר ובמשאבים. פשוט לא נראה לי הגיוני שהשיקול הוא כלכלי בלבד. כמו שלמשל אף אדם לא היה הולך ללמוד וטרינריה של חיות מחמד רק בגלל השיקול הכלכלי ובשביל להתעשר מזה. זה פשוט הרי חייב להיות בן אדם שבבסיסו אוהב בעלי חיים ורוצה לעזור להם. ד) יוקונובה היא הרי גם יצרנית של מזון וטרינרי מיוחד לכלבים/חתולים שסובלים ממחלות מסויימות, כמו לב, כליות, עור וכו´. היא היחידה (חוץ מסיינס דיאט אולי) שהסכימה להשקיע מספיק במחקר ובמשאבים לפיתוח מזון רפואי במיוחד לחיות מחמד שסובלות ממחלות, והיא היחידה שיכולה לדאוג להם מבחינה תזונתית (שהיא בד"כ מרכיב מאד חשוב בטיפול בכל מחלה כמעט). שוב - לא נראה לי הגיוני שהשיקול הוא כלכלי בלבד, כי לדעתי כמות המשאבים שמושקעים במחקרים ובפיתוח של מזון כזה עלולה לעלות על הרווח שאפשר לעשות ממנו, שהרי כמה חיות מחמד שסובלות ממחלות כרוניות כבר יש, ויותר מכך - כמה בעלי חיות מחמד כאלה מודעים ומוכנים באמת להשקיע את ההוצאה הנוספת על מזון רפואי מיוחד... בכל אופן, אני באמת מתנגדת ומתקוממת נגד ניסויים בבעלי חיים ודעותיי בעניין (שאותם אולי אפרט בפעם אחרת) די קיצוניות, אבל בנושא יוקונובה/איימס אני לא ממש מסכימה ולא השתכנעתי להצטרף לחרם עליהם לעת עתה (עד שבאמת אווכח בעובדות שישכנעו אותי אחרת).
 

גלי®

New member
שרית יקרה ,משפט אחד קפץ לעיני

בתשובתך : "כמו שלמשל אף אדם לא היה הולך ללמוד וטרינריה של חיות מחמד רק בגלל השיקול הכלכלי ובשביל להתעשר מזה. זה פשוט הרי חייב להיות בן אדם שבבסיסו אוהב בעלי חיים ורוצה לעזור להם." צר לי להוציא אותך מהנאיביות שלך , אבל , יש כ"כ הרבה סיבות ללמה אדם הולך להיות וטרינר....לפעמים זה בגלל הכסף (ואני מכירה כמה כאלו ) , לפעמים זה בגלל שלא היה "טוב" מספיק ללימודי רפואה "רגילה" (ואני מכירה גם כמה כאלו)... מספיק שתקראי את המאמרים על מצב בעלי החיים במכלאות העירוניות (שעליהם אחראי ה"וטרינר" העירוני - שגם הוא "וטרינר" ) בשביל שתביני , שלא תמיד וטרינריה ודאגה לרווחת בעלי החיים עולים בקנה אחד ..
 
למעלה