שאלה הילכתית

דבריאל

New member
שאלה הילכתית

אחד שאכל בטעות בשר נבילה או טריפה האים יהיה חייב לחכות שש שעות? ואם כן, אז למה כשאוכל חרק בטעות (משהו שהיה מתולע) לא חייב?
 

דבריאל

New member
למה כל פעם שיש נידון כל שהוא שקצת

רציני אתה עונה תשובות של צ`למר קטן אתה יודע תענה.לא אז לא. והנקמ"נ אם היתבשל משהו מתולע בכלי חלבי אם יש דין של בשר בחלב
 

שינקין21

New member
כשאוכל נבלות וטרפות החפצא של הדבר

הוא בשר אלא שיש בעיה בכשרותו אבל בתולעים אינו כן דאין עליהם דין בשר לכאורה והרי גם עופות זה רק מדרבנן אם כן בפשטות מספיק לחכות עם הכלי 24 שעות אבל תברר עינין זה יותר טוב ותעדכן זה באמת מענין
 
לא שייך בשרי בתולעים

אלא זהו איסור של לאו של רחשים, ומצד הדין כל זמן שנימוח בטל שם בריה מעליו.
 

דבריאל

New member
כבר כתבתי שהנפקמ"נ אם אכל בטעות

תולעים האים יצטרך לחכות 6 שעות!
 
למעלה