שאלה די דחופה...

sharon00sh

New member
שאלה די דחופה...

אוקיי יש לי שאלה... אני לא יודעת מי שמע על זה, אבל הייתה תחרות כתיבת הפרק הראשון בספר השביעי של הארי פוטר עם פרסים שווים והכל.. כתבתי פרק די מזמן והתאריך האחרון להגעת פרקים הוא היום (ה14.7).. אני יודעת שהיה לי המון זמן לשלוח ושזה לא בסדר שהתעצלתי אבל אתם חושבים שיש איזשהו סיכוי שבכל זאת יקבלו אותו אם אני אשלח היום? או איזושהי דרך שבה המכתב יגיע עוד היום? אני יודעת שזה לא ממש קשור לפורום אבל לא ידעתי איפה כדאי לשאול...
 

InBaR 85

New member
אמממ

איפה הייתה התחרות? ולדעתי כדאי לך לנסות לשלוח...מקסימום הם לא יקבלו את זה
בהצלחה!
 

sharon00sh

New member
טנקס

טנקס אתם צודקים אין לי מה להפסיד.. למרות שהכל הולך ממש גרוע בזמן האחרון :/
 
למעלה