sharon00sh
New member
שאלה די דחופה...
אוקיי יש לי שאלה... אני לא יודעת מי שמע על זה, אבל הייתה תחרות כתיבת הפרק הראשון בספר השביעי של הארי פוטר עם פרסים שווים והכל.. כתבתי פרק די מזמן והתאריך האחרון להגעת פרקים הוא היום (ה14.7).. אני יודעת שהיה לי המון זמן לשלוח ושזה לא בסדר שהתעצלתי אבל אתם חושבים שיש איזשהו סיכוי שבכל זאת יקבלו אותו אם אני אשלח היום? או איזושהי דרך שבה המכתב יגיע עוד היום? אני יודעת שזה לא ממש קשור לפורום אבל לא ידעתי איפה כדאי לשאול...
אוקיי יש לי שאלה... אני לא יודעת מי שמע על זה, אבל הייתה תחרות כתיבת הפרק הראשון בספר השביעי של הארי פוטר עם פרסים שווים והכל.. כתבתי פרק די מזמן והתאריך האחרון להגעת פרקים הוא היום (ה14.7).. אני יודעת שהיה לי המון זמן לשלוח ושזה לא בסדר שהתעצלתי אבל אתם חושבים שיש איזשהו סיכוי שבכל זאת יקבלו אותו אם אני אשלח היום? או איזושהי דרך שבה המכתב יגיע עוד היום? אני יודעת שזה לא ממש קשור לפורום אבל לא ידעתי איפה כדאי לשאול...