העדים...
יכולים להגיע אחריכם במועד הנוח להם, ולא לבוא איתכם מחר. אבל עד שהם לא יגיעו הרבנות לא תסגור את התיק. בת"א צריך להביא גם הורה של כל אחד מבני הזוג, אבל גם שם ההורים יכולים להגיע בזמן אחר שנוח להם. אני לא בטוחה אם זו דרישה של כל הרבנויות, אבל שווה לבדוק. מקסימום תלכו מחר, וההורים יגיעו במועד אחר.