שאלה דחופה
הכרתי גבר גרוש ולו 2 ילדים לי יש 3 ילדים. החלטנו לעבור לגור יחד. רציתי לדעת מהם זכויותנו במידה ונגור יחד ללא נישואין(ק.ילדים,מענק לימודים וכו,)למרות שאני יודעת שאפסיד גם זכויות השמורות לי כאם חד הורית. אציין גם שהגבר שהכרתי אינו עובד ואני עובדת בשליש משרה(כ-1000 שח)
הכרתי גבר גרוש ולו 2 ילדים לי יש 3 ילדים. החלטנו לעבור לגור יחד. רציתי לדעת מהם זכויותנו במידה ונגור יחד ללא נישואין(ק.ילדים,מענק לימודים וכו,)למרות שאני יודעת שאפסיד גם זכויות השמורות לי כאם חד הורית. אציין גם שהגבר שהכרתי אינו עובד ואני עובדת בשליש משרה(כ-1000 שח)