שאלה דחופה

edent

New member
שאלה דחופה

לקראת מבחן שיש לי מחר אשמח לעזרתכם ! ב. חברה המציעה שירותי ייעוץ בתחום הפיננסי תדאג שבדפי האתר שלה יהיו קישורים לאתרי בנקים, אתרי השקעות, וכדומה על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש. ג. שימוש בכמה שיותר קישורים מסוג "לחץ כאן" יקדם את אתר החברה במנועי החיפוש. מה מבין שניהם המשפט הנכון?
 

גבוהית1

New member
אף אחד מהמשפטים לא מדוייק

מה פירוש קישור מסוג לחץ כאן? קישור פנימי? כי קישורים פנימיים מסייעים אבל לא עם המילים לחץ כאן לגבי קישורים לאתרים מובילים מהתחום זה עוזר אבל חסר החלק במשפט שאומר שגם לכמות הקישורים צריכה להיות הגבלה ובנוסף הסוף של כל משפט " יקדם את האתר במנועי החיפוש" אממ זה ממש לא מדוייק מי שחיבר את המבחן לא מבין כ"כ בקידום ואני אשער שאתה עושה קורס באיפושהו
 

edent

New member
אני בת ואכן עושה קורס...

בכל זאת אם היית צריך לבחור אחד מהמשפטים? ותיאורטית יותר - בעיקרון על מנת לקדם אתר האם צריך שיהיו קישורים לאתר עצמו באתרים אחרים או שהאתר עצמו יקשר לאתרים אחרים בתחום? אודה לתשובתך המהירה המבחן מחר :)
 

ub8

New member
באופן עקרוני

הפנייה למקורות מידע מהימנים ואיכותיים, יש להם משקל חיובי. האם צריך קישורים כדי לקדם אתר ? . ברור שצריך קישורים. השאלה הזו נשמעת כמו מבחן קבלה לקורס :)
 

edent

New member
תודה, ותתפלא..

קורס מבוא לטכנולוגיות מידע, ההתמקדות בעיקר באקסס והחלק התיאורטי הזה נלמד בקושי חצי שיעור.. אך כדי למנוע התקלות.... :) תודה.
 

seostar

New member
click here מקדם רק את acrobat reader

תשובה ב' נכונה תשובה ג' לא נכונה תכתבי click here או לחץ כאן בגוגל ותראי שזה מקדם רק את acrobat reader. זה בעיקר בגלל שאנשים מציעים את התוכנה להורדה באתרים שונים. בהצלחה במבחן :)
 
למעלה