הכל בסדר איתכן. אני עפתי מהאופניים
בשבוע 8 וכל עוד לא כואב באיזור הבטן או נמוך יותר, וכל עוד אין דימום או משהו כזה- אין מה לדאוג אני התנגשתי במכונים (חונה- כן אני מפגרת, אני יודעת
) ועפתי לכביש. קמתי, הלכתי הביתה, נחתי ולאחר שבוע וקצת הלכתי ליתר בטחון (בינינו- כדי להרגיע את הסבתא לעתיד). הרופא אמר שגם אם הייתי חוטפת מכה ישירות בבטן (מה שלא היה) לא היה קורה כלום. עצמות האגן הן הדבר הכי חזק בגופנו ומה שנמצא ביניהן שרוי בבטחון מוחלט.