שאלה דחופה

shron 22

New member
שאלה דחופה../images/Emo53.gif

אני בתחילת הריון(שבוע שישי) וקיבלתי עכשיו מכה בבטן האם גרמתי נזק??(אחרי המכה הרגשתי מן הפרשות )
 

limor1975

New member
בעקרון לא, כי הרחם עוד בתוך האגן

והעובר מוגן. אבל בשביל השקט הנפשי שלך הייתי ממליצה שתבדקי. תרגישי טוב
 

דהרמה11

New member
ואני נחלקתי לפני יומיים וחטפתי מכה

רצינית בישבן. חשבתי שזה בטוח. זה לא?
 
הכל בסדר איתכן. אני עפתי מהאופניים

בשבוע 8 וכל עוד לא כואב באיזור הבטן או נמוך יותר, וכל עוד אין דימום או משהו כזה- אין מה לדאוג אני התנגשתי במכונים (חונה- כן אני מפגרת, אני יודעת
) ועפתי לכביש. קמתי, הלכתי הביתה, נחתי ולאחר שבוע וקצת הלכתי ליתר בטחון (בינינו- כדי להרגיע את הסבתא לעתיד). הרופא אמר שגם אם הייתי חוטפת מכה ישירות בבטן (מה שלא היה) לא היה קורה כלום. עצמות האגן הן הדבר הכי חזק בגופנו ומה שנמצא ביניהן שרוי בבטחון מוחלט.
 
תודה, חמודה- אוהבת המון!!!../images/Emo122.gif

באמת נחמד שמישהו חושב שזה משעשע!!
סתם, סתם. אבל לומר את האמת: לא נראה לי שזה היה מחזה מצחיק כי חצי רחוב בא לראות שאני חיה ונושמת. פעם הבאה- אנסה להיות מתועדת (מקווה שלא תהיה פעם הבאה...)
 

שיגצה

New member
לא בהריון

אבל לא מפסיקה לפול ולהתקע בחפצים (בעיקר באיזור הראש) בטוח משהו לא בסדר איתי!
 
למעלה