שאלה דחופה בבקשה יום לאחר הביוץ לקחתי כדור שנקרא "קלבטן" - היה לי וירוס של שלשולים. לקחתי רק כדור אחד והפסקתי. נודע לי שאני בהריון ואני מאוד מאוד דואגת, אולי הכדור הזה, חלילה גרם נזק. מה דעתך?