שאלה דחופה בבקשה

ספגטינה

New member
שאלה דחופה בבקשה

יום לאחר הביוץ לקחתי כדור שנקרא "קלבטן" - היה לי וירוס של שלשולים. לקחתי רק כדור אחד והפסקתי. נודע לי שאני בהריון ואני מאוד מאוד דואגת, אולי הכדור הזה, חלילה גרם נזק. מה דעתך?
 
לספגטינה

אפשר להרגע, אין סכנה בכך. מאחלת לך המשך הריון קל
 
למעלה