שאלה דחופה אני צריכה שמישהו יענה לי!

שאלה דחופה אני צריכה שמישהו יענה לי!

מישהו יודע למה הפסיקו לשדר את ההמשך של העונה החדשה של זואי101 ?....ומתי יחזירו אותה?.......
 

sapirze

New member
לא ידוע למה

אבל אני אברר
 
לדעתי זאת הייתה כל העונה...

בכל עונה יש בערך 13-14 פרקים, ככה שיכול להיות שזה פשוט היה הכל. יש גם עונה רביעית, אבל עוד אין בארץ. אפשר לבדוק במדריך פרקים בויקיפדיה או משהו, אבל הבעיה היא שבארץ הרבה פעמים לא משדרים לפי הסדר, אז אי אפשר בטוח לדעת...
 
בקשר למה שענית...

לא שידרו את כל העונה בכלל.. רק איזה 5 פרקים בערך....ובדקתי שיש עוד פרקים של העונה הזאת..ובכלל לא שידרו אתם...לדעתי צריך להתלוננן על זה....
 
שודרו 13 פרקים חדשים...

לדעתי חלק מהם היו מהעונה הרביעית, וחלק מהעונה השלישית לא שודרו כי פשוט לא שומרים פה על הסדר המדויק של הפרקים, אבל כן היו פרקים באורך של עונה שלמה. אלה הפרקים ששודרו בארץ, לפי הסדר, אני אשווה לפי הפרקים שהיו בחו"ל: פרק 1 - מספרים שניקול עזבה וצ'ייס רוצה לומר משהו לזואי, ואז בסוף מגלים שיש לו חברה. זה גם פרק 1 בחו"ל. פרק 2 - החברה של צ'ייס אומרת לזואי להתרחק ממנו ובסוף הוא נפרד ממנה. זה גם פרק 2 בחו"ל. פרק 3 - הפרק עם המורה קוקו שהבנות ניסו למצוא לה חבר. זה גם פרק 3 בחו"ל. פרק 4 - הפרק שקווין שיחררה חומר מסוכן בחדר ואז כולם היו חייבים להישאר בפנים. זה היה פרק 11 בחו"ל. פרק 5 - הפרק שזואי צריכה עזרה בכימיה ומסתבר שמי שאמור לעזור לה הוא לוגן, התלמיד המצטיין. זה היה פרק 4 בחו"ל. פרק 6 - הפרק עם השחקן פוטבול שצ'ייס גילה שהוא מרמה במבחן. זה היה פרק 5 בחו"ל. פרק 7 - הפרק עם האגודה הסודית שלוגן רצה להצטרף אליה. זה היה פרק 6 בחו"ל. פרק 8 - הפרק עם האגדה על התלמיד, שכולם יצאו לברר אם היא נכונה. פרק 9 - המשך של פרק 8. שני הפרקים האלה היו סרט, או פרק אחד (לא בדיוק הבנתי) בעונה הרביעית. פרק 10 - הפרק עם הבלונים, שמישהו גילה את הסוד של זואי ואיים לספר אותו אם היא לא תעשה כל מה שהוא יגיד. זה היה פרק 9 בחו"ל. פרק 11 - הפרק שזואי רצתה להביא לצ'ייס את סבתא שלו ליום הולדת. פרק 10 בחו"ל. פרק 12 - הפרק עם הילדה שמייקל אהב, שהוא בטעות הקיא עליה. פרק 7 בחו"ל. פרק 13 - הפרק שהמאמן שלח את זואי להאבקות כדי שכל הבנים יפרשו כדי לא להילחם בבת, ואז הבית ספר שלהם ינצח. פרק 8 בחו"ל. בדקתי את הפרקים מחו"ל לפי הויקיפדיה, אבל אם זה נכון אז שודרו כל הפרקים של העונה השלישית פשוט בסדר הלא נכון, חוץ משני פרקים שלא שודרו, אבל במקומם היה הסרט מהעונה הרביעית שהיה באורך של שני פרקים. שני הפרקים שלא שודרו הם הפרקים האחרונים של העונה השלישית, אחד על רדיו שצ'ייס מוכר לזואי ב5 דולר ואז מגלה שהוא שווה 10,000 דולר, והשני על ילדה שטובה במדעים יותר מקווין, לא כל כך הבנתי את התקציר, אבל השחקנית שמשחקת את הילדה הזאת גם משחקת את מייגן בדרייק וג'וש (וגם הייתה בתפקיד אורח בפרק החדש האחרון של לא מדהימה). זהו, כל זה בהנחה שהסדר בויקיפדיה נכון. מקווה שזה עזר.
 
תשובה למה שאמרת....

תודה על התשובה וכה עכשיו נזכרתי בכל הפרקים האלה.....אני מקווה שיביאו מהר עוד פרקים ואת העונה הרביעית.....
 

sapirze

New member
יש מלא פרקים שלא שודרו

שודרה רק חצי עונה , ואם אתם רוצים לראות את תיכנסו לעמוד הבא ותראו זאת : http://www.jamieinsider.com/page.php?id=file/ep הורדתי את הפרק של הרדיו וזה כן של העונה ה 3.. יש שם עוד מלא פרקים שעוד לא שודרו בארץ , ואני מקווה שיענו לי על ההודעה ששלחתי בעקבות ההודעה הזאת..
 
זאת רשימה שכוללת גם את העונה הרביעית,

זה שודר אחרי הפסקה אז זה נחשב עונה נפרדת, אבל לפי מה שהבנתי יש כאלה שמחשיבים את זה כעונה אחת בגלל שזה מדבר על אותה שנה בבית ספר, ושאולי תהיה עוד עונה שתחשב העונה הרביעית האמיתית... אבל בכל מקרה רשימת הפרקים כפולה מזאת של העונות הקודמות, אז כן אפשר לקרוא לזה שתי עונות, זאת כנראה הסיבה שלא שידרו הכל. מה שמוזר זה שבארץ הם לא משדרים את הפרקים לפי הסדר, גם בסדרות אחרות זה ככה... מעניין למה.
 

ס פ י ר ל

New member
זה בטח כי הם רוצים לשדר את זה הרבה זמן

תראו: לוקח להם כמה זמן להביא ענות חדשות. לא רק שהם משדרים פעם בשבוע כדי שייקח זמן עד שתגמר הסדרה, הם גם קודם משדרים חצי עונה, שידורים חוזרים, ואז שוב חצי עונה ושדורים חוזרים. תחשבו על זה ככה: אם הם היו משדרים עונה שלמה ואז שידורים חוזרים אז בסוף העונה אף אחד לא ייבדוק פעם בשבוע אם יש כבר פרקים חדשים-בסוף העונה יעזבו את הערוץ אם זה כל מה שהם מחקים לו. דבר שני, אם הם ישדרו את זה כל כך מהר, אז אחרי כמה זמן שוב הילדים ייתעצבנו שאין עונות חדשות.
 
התכוונתי שבחו"ל זה שודר אחרי הפסקה,

והאורך של העונה השלישית הוא בערך כפול משל העונות הקודמות, אז יש כאלה שם שמחשיבים את זה כשתי עונות נפרדות, וכאלה שמבחינתם זה נחשב עונה אחת... זה לפחות מה שהבנתי ממה שקראתי, ואם זה ככה אז מה ששודר אצלנו זה בערך באורך של עונה אחת (אם להשוות לאורך של העונות הקודמות ולזה שגם בחו"ל יש כאלה שמחשיבים את זה לשתי עונות). אבל כמו שאמרתי בהתחלה בקשר לפרקים, בשיראל קצת קשה לדעת כי הפרקים לא לפי הסדר... את צודקת בקטע של השידורים החוזרים.
 

hadi13

New member
החצי השני שודר רק בקנדה

לא בניקולודיאון בכלל החצי ששודר הוא שייך לניקולודיאון ושודר בניקלודיאון לא נראה לי שיחזירו עד לעונה הרביעית כי גם בארה"ב הפרקים האלו לא שודרו
 
למעלה