שאלה בVB איך עושים שכפתור בVB יפתח קובץ מסוג EXE מתי שלוחצים עליו? תודה
R Redjest New member 3/12/04 #1 שאלה בVB איך עושים שכפתור בVB יפתח קובץ מסוג EXE מתי שלוחצים עליו? תודה