שאלה ב-perl

Chandler Rulz

New member
שאלה ב-perl

אני צריך להשתמש בספריה Win32::AdminMisc שלפי מה שראיתי בכל מיני אתרים, אמורה להיות כלולה ב-ActivePerl של ActiveState אבל היא לא... הורדתי אותה מאתר מסויים, אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה עכשיו.. זה פשוט קובץ PM.. מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להשתמש בפונקציות של הספריה הזאת? תודה :)
 

selalerer

New member
לא מומחה, אבל אני חושב שאתה צריך לש

ים את זה באותה ספריה עם כל הקבצי PM האחרים. חפש איפה יש במחשב שלך קבצים עם סיומת PM ושים את זה שם.
 
למעלה