Chandler Rulz
New member
שאלה ב-perl
אני צריך להשתמש בספריה Win32::AdminMisc שלפי מה שראיתי בכל מיני אתרים, אמורה להיות כלולה ב-ActivePerl של ActiveState אבל היא לא... הורדתי אותה מאתר מסויים, אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה עכשיו.. זה פשוט קובץ PM.. מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להשתמש בפונקציות של הספריה הזאת? תודה
אני צריך להשתמש בספריה Win32::AdminMisc שלפי מה שראיתי בכל מיני אתרים, אמורה להיות כלולה ב-ActivePerl של ActiveState אבל היא לא... הורדתי אותה מאתר מסויים, אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה עכשיו.. זה פשוט קובץ PM.. מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להשתמש בפונקציות של הספריה הזאת? תודה