the another one
New member
שאלה ב openGL
שלום ! מישהו יודע אם אפשר ליצור חלון popup בעזרת glut ואיך ???
שלום ! מישהו יודע אם אפשר ליצור חלון popup בעזרת glut ואיך ???
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.