שאלה ב API ../images/Emo39.gif
אני כתבתי listbox בתור CreateWindowEx ואני מעונין שהיא תגיב בהתאם ללחיצה על הנבחר מהתיבה ותדפיס את הפריט הנבחר במרכז המסך. איך אני יודע באיזה פריט המשתמש בחר?? קצת קוד
אני כתבתי listbox בתור CreateWindowEx ואני מעונין שהיא תגיב בהתאם ללחיצה על הנבחר מהתיבה ותדפיס את הפריט הנבחר במרכז המסך. איך אני יודע באיזה פריט המשתמש בחר?? קצת קוד
case WM_COMMAND: switch(LOWORD(wParam)) { case ID_LISTBOX: if(HIWORD(wParam)!=BN_CLICKED) SetWindowText(hEdit1,"lll"); return 0; } איך אני יודע איזה פריט ב listbox בחר המשתמש?? המון תודה