שאלה ב API

mmeny

New member
שאלה ב API ../images/Emo39.gif

אני כתבתי listbox בתור CreateWindowEx ואני מעונין שהיא תגיב בהתאם ללחיצה על הנבחר מהתיבה ותדפיס את הפריט הנבחר במרכז המסך. איך אני יודע באיזה פריט המשתמש בחר?? קצת קוד
case WM_COMMAND: switch(LOWORD(wParam)) { case ID_LISTBOX: if(HIWORD(wParam)!=BN_CLICKED) SetWindowText(hEdit1,"lll"); return 0; } איך אני יודע איזה פריט ב listbox בחר המשתמש?? המון תודה​
 

mmeny

New member
לא

GetWindowText מוציא לי תמיד את line 1 שזה הבחירה הראשונה בlistbox בלי קשר למה שהמשתמש בחר מתוך הlistbox
 

mmeny

New member
אוליי SendDlgItemMessage

מוציא לי איזה פריט מהרשימה המשתמש בחר?מישהו יודע? אני לא מצליח להפעיל את זה
 

selalerer

New member
אכן....

int nLB_Selection = SendDlgItemMessage (hDlg,ID_LISTBOX,LB_GETCURSEL,0,0);​
יחזיר לך את האינדקס של האיבר הנבחר או -1 אם לא נבחר אף איבר. אני חושב ש GetDlgItemText יחזיר לך את הטקסט, אבל אני לא בטוח.
 
למעלה