שאלה ברצוני לנסוע ברכבת ממקום +

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
שאלה ברצוני לנסוע ברכבת ממקום +

שאלה ברצוני לנסוע ברכבת ממקום +
למקום ווי האם אני יכול לרכוש כרטיס בתחנה אחרת? או שרק באותה תחנה שלשם אני מעוניין להגיע. לדוגמא אני יכול לקנות כרטיס לבאר שבע. אבל את הכרטיס אני יקנה בבנמינה תחנת מוצא היא לוד יעד סופי הוא באר שבע. חן\אביתר\משהו?
 
רכישת כרטיסי רכבת מרחוק

שאלה ברצוני לנסוע ברכבת ממקום +
למקום ווי האם אני יכול לרכוש כרטיס בתחנה אחרת? או שרק באותה תחנה שלשם אני מעוניין להגיע. לדוגמא אני יכול לקנות כרטיס לבאר שבע. אבל את הכרטיס אני יקנה בבנמינה תחנת מוצא היא לוד יעד סופי הוא באר שבע. חן\אביתר\משהו?
רכישת כרטיסי רכבת מרחוק
למיטב ידיעתי אי אפשר לקנות בתחנות הרכבת כרטיסי רכבת לנסיעות שלא7 מתחילות או מסתיימות באותה התחנה. (ויתקן אותי הממונה על פניות הציבור, [email protected], שאני משוכנע שכבר כתבת/צילצלת אליו כבר, אם אני טועה) כמובן שאם תשאלו אותי מה דעתי בנושא, אומר שזה חבל מאוד שזהו המצב, והייתי רוצה שניתן יהיה לקנות כל כרטיס מכל קופה וגם מהאינטרנט ומהסלולארי. עם זאת, אני גם מאמין שההשקעה הדרושה למימוש החזון הזה גדולה ממהחזר שהוא ייתן בטווח הזמן הקרוב, כלומר זו לא השקעה כדאית מבחינה כלכלית, ומכיוון שרכבת ישראל פועל כבר היום כחברה (אפילו לפני השינוי הרשמי) עם מאזן קשוח של רווח והפסד, אין לה כל אינטרס ותמריץ לעשות השקעה כזאת - וזה מביא אותנו לסוגיית אחריות המדינה - המדינה צריכה לדאוג שהשקעות שאינן כלכליות אבל הן חשובות לקידום מטרותיה (בהנחה שהמדינה יודעת מה הן מטרותיה) יבוצעו בכל זאת. דעותיכם בנושא?
 

ה דרומי

New member
שאלתי כאן את השאלה לראשונה

רכישת כרטיסי רכבת מרחוק
למיטב ידיעתי אי אפשר לקנות בתחנות הרכבת כרטיסי רכבת לנסיעות שלא7 מתחילות או מסתיימות באותה התחנה. (ויתקן אותי הממונה על פניות הציבור, [email protected], שאני משוכנע שכבר כתבת/צילצלת אליו כבר, אם אני טועה) כמובן שאם תשאלו אותי מה דעתי בנושא, אומר שזה חבל מאוד שזהו המצב, והייתי רוצה שניתן יהיה לקנות כל כרטיס מכל קופה וגם מהאינטרנט ומהסלולארי. עם זאת, אני גם מאמין שההשקעה הדרושה למימוש החזון הזה גדולה ממהחזר שהוא ייתן בטווח הזמן הקרוב, כלומר זו לא השקעה כדאית מבחינה כלכלית, ומכיוון שרכבת ישראל פועל כבר היום כחברה (אפילו לפני השינוי הרשמי) עם מאזן קשוח של רווח והפסד, אין לה כל אינטרס ותמריץ לעשות השקעה כזאת - וזה מביא אותנו לסוגיית אחריות המדינה - המדינה צריכה לדאוג שהשקעות שאינן כלכליות אבל הן חשובות לקידום מטרותיה (בהנחה שהמדינה יודעת מה הן מטרותיה) יבוצעו בכל זאת. דעותיכם בנושא?
שאלתי כאן את השאלה לראשונה
ולא שאלתי בפניות הציבור פשוט כי לא חשבתי על זה וחבל שאין לי אפשרות לקנות כרטיס במקום אחר דבר שהוא טיפשי למדי. או לקנות כמה כרטיסים בווט אחת לכמה כיונים פשוט
טמטום.
 
../images/Emo127.gifנגעת בנקודה חשובה

רכישת כרטיסי רכבת מרחוק
למיטב ידיעתי אי אפשר לקנות בתחנות הרכבת כרטיסי רכבת לנסיעות שלא7 מתחילות או מסתיימות באותה התחנה. (ויתקן אותי הממונה על פניות הציבור, [email protected], שאני משוכנע שכבר כתבת/צילצלת אליו כבר, אם אני טועה) כמובן שאם תשאלו אותי מה דעתי בנושא, אומר שזה חבל מאוד שזהו המצב, והייתי רוצה שניתן יהיה לקנות כל כרטיס מכל קופה וגם מהאינטרנט ומהסלולארי. עם זאת, אני גם מאמין שההשקעה הדרושה למימוש החזון הזה גדולה ממהחזר שהוא ייתן בטווח הזמן הקרוב, כלומר זו לא השקעה כדאית מבחינה כלכלית, ומכיוון שרכבת ישראל פועל כבר היום כחברה (אפילו לפני השינוי הרשמי) עם מאזן קשוח של רווח והפסד, אין לה כל אינטרס ותמריץ לעשות השקעה כזאת - וזה מביא אותנו לסוגיית אחריות המדינה - המדינה צריכה לדאוג שהשקעות שאינן כלכליות אבל הן חשובות לקידום מטרותיה (בהנחה שהמדינה יודעת מה הן מטרותיה) יבוצעו בכל זאת. דעותיכם בנושא?
נגעת בנקודה חשובה
קיים מושג של "השקעות חברתיות" שמטבען אינן רווחיות, אבל המדינה חייבת אותן לאזרחים, כגון: צבא, שירותי בריאות ,חינוך, ותחבורה ציבורית...אז איך מצדיקים אותן או משווים בין חלופות? נדמה לי שכבר פותחה טכניקה של תרגום היתרונות למונחים כספיים, דה' מכמתים ואומדים את הרווחה החברתית, התרומה להוספת מקומות עבודה ופיתוח המשק, החסכון למשק בשעות עבודה, אנרגיה, ובלאי, ממניעת תאונות והפחתת זיהום ותחלואה, ועוד - שיצמחו מאימוץ חלופה זו או אחרת. (לחזור לנושא שנדון בפורום אתמול) ההגינות המקצועית מחייבת הכנסת גורמים אלה למשוואה במקרים כמו בדיקת הכדאיות של סלילת כביש מול עידוד השימוש בתחבורה ציבורית ע"י שיפורה. הלוואי שמקבלי ההחלטות במדינה ידרשו שימוש במתודולוגיה כזאת לפני אישור פרוייקטים גרנדיוזיים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה