נשמה משתוקקת
New member
שאלה- ברכות .
בס"ד א) עוגת פירות - מה ברכתה הראשונה והאחרונה? החצי התחתון שלה הוא מבצק,והחצי העליון מורכב מפירות ועליהם ריבה. ב) כשאני לא יודעת להעריך כ"כ את כמות הקמח במאכל (אם מצריך ברכה אחרונה או לא) מה אני צריכה לעשות?
בס"ד א) עוגת פירות - מה ברכתה הראשונה והאחרונה? החצי התחתון שלה הוא מבצק,והחצי העליון מורכב מפירות ועליהם ריבה. ב) כשאני לא יודעת להעריך כ"כ את כמות הקמח במאכל (אם מצריך ברכה אחרונה או לא) מה אני צריכה לעשות?