שאלה : בראדלי ביל גבוה ב- 2 אינץ' ?

נצל"ש לנצל"ש של הנצל"ש - חדשות שאקיל - המשך.

* שאק התארח בתכנית 'Access Hollywood' בהנחיית קת'רין "קיט" הובר והמנחה האורח אלפונזו ריברו [עליו, מיד]. לחצו כאן.
שאקיל נשאל על השימוש במילה שמתחילה באות נו"ן [the N word - כלומר, המילה 'ניגר', שבעיני אנשים רבים באמריקה נחשבת לפוגענית] והאם הוא חושב שצריך להוציא אותה מחוץ לשירי הראפ.
הוא אמר שהוא חושב שצריך להוציא אותה משימוש, אבל הוא גם חושב שזה תלוי בצורה שבה משתמשים בה ושלפעמים השימוש בה יכול להיות חיובי. עד כמה שזה נשמע מוזר, לדעתי הוא צודק, יש בזה היגיון. למשל, בסרט 'ג'אנגו ללא מעצורים' משתמשים במילה הזאת הרבה, אבל למרות שזו לא מטרתו העיקרית של הסרט, הסרט מציג תמונה היסטורית של החיים באמריקה של אז ומעביר מן ביקורת סאטירית על התקופה. אתה לא יכול להעלים את מה שקרה, ואם אתה רוצה לשחזר את זה כדי שהדורות הבאים ידעו מה קרה, השימוש במילה הוא חשוב לדעתי.

בכל אופן, אני יכול לומר שאני חוטא במקצת, שכן אני נוהג להשתמש במילה 'ניגרו' ביומיום. המילה נעימה לי ואני אוהב את הצליל שלה. אני לא משתמש בה במטרה להעליב ואני לא משתמש בה כשאני פונה אל אנשים בעלי צבע עור שחור, אבל המילה הזו משמשת אותי מדי פעם כשאני מדבר אנגלית עם מישהו. למשל - "Nice job, Nigro!" [שימו לב שאני משתמש במילה 'ניגרו' ולא 'ניגר'. המילה 'ניגרו' מתלבשת לי יותר יפה על הלשון ואני אוהב יותר את הצליל שלה]. מעניין אותי לדעת האם יש כאן מישהו בפורום שמשתמש גם הוא במילה.

בהמשך השיחה, שאקיל דיבר על התמונה שלו עם לינדסי לוהאן [פורסמה כאן בפורום לפני מספר ימים].

עובדות כיפיות:
* אלפונזו ריברו - וול, אתם בטח מכירים אותו בשם הקוד 'קרלטון'. לא מכירים? לא זוכרים? רילי? אממ...'הנסיך המדליק מבל אייר'? אולי זה יזכיר לכם. ויש גם את זה ['ריקוד הקרלטון' המיתולוגי].
* קיט הובר - הקשר שלה לשאקיל? שימשה ככתבת הקווים בעונה השניה של התכנית "Shaq VS".

ועוד משהו, אם כבר מדברים על 'Access Hollywood', גרושתו של שאקיל, שוני אוניל, התארחה כדי לדבר על התכנית "נשות הכדורסלנים" שתשודר בערוץ VH1. העונה החמישית, אגב, תחל בעוד יומיים [19/08/13].
היא נראית טוב הייתי אומר. היא אם ל-5 ילדים [לבני הזוג 4 ילדים משותפים], כן. בעונה החמישית תשתתפנה גם הגרושה של קני אנדרסון, חברתו לשעבר של מייקל אולוקנדי, ארוסתו לשעבר של אנטואן ווקר [שהיא גם גרושתו של צ'אד ג'ונסון מה-NFL, הידוע גם בשם צ'אד אוצ'וסינקו] ואישתו הנוכחית של סטפן מארברי. מי שלא תחזור בעונה הנוכחית היא חברתו לשעבר של דוויט הווארד לאחר שהופיעה בארבעת העונות הראשונות.

לצפייה בריאיון עם שוני אוניל ב-'Access Hollywood' לחצו על כתובות האינטרנט הנלוות מטה.

* שאקיל וחברת ריבוק חזרו בחודשים האחרונים עם קולקצית נעליים חדשה שמשחזרת את הקולציה האגדית מימי אורלנדו מג'יק העליזים. זה התחיל בחודש אפריל עם החזרה של Shaq Attaq [הגירסה הלבנה].
כעת, 21 שנים לאחר שיצאה לראשונה ולאחר הפסקה של 11 שנים בייצור, גירסת ה-Shaq Attaq השחורה [של משחקי חוץ] חוזרת גם היא.
מה שיפה בקולקציה החדשה זה שמדובר בהעתק מדויק של הנעל משנות ה-90' [כמובן בתוספת החידושים הטכנולוגים], כלומר מדובר בצבעים המדויקים של אורלנדו מג'יק, בלוגו של שאקיל ובטכנולוגית הפאמפ המגניבה של שנות ה-90' [שהיתה מהפכנית ושינתה את חוקי המשחק בכל מה שקשור לנעלי ספורט]. בתמונה המצורפת ---> תרחיקו את הנשים, זה הזמן של הגברים ליהנות מנעלים!

תמונות נוספות:
http://5.nicekicks.com/wp/files/2013/08/reebok-shaq-attaq-black-2.jpg
http://5.nicekicks.com/wp/files/2013/08/reebok-shaq-attaq-black-3.jpg
http://5.nicekicks.com/wp/files/2013/08/reebok-shaq-attaq-black-5.jpg
http://5.nicekicks.com/wp/files/2013/08/reebok-shaq-attaq-black-4.jpg

נראה מגניב. כ-160 דולרים אמריקנים וזה שלכם. בחנויות נבחרות. המלאי מוגבל.


* נסיים ב'ליפ-סינק' של שאקיל, אולי האיש המפורסם ביותר שהמציא את הטרנד העולמי הזה, הפעם לשיר "Someone Like You" של הזמרת הבריטית אדל אדקינס: http://distilleryvesper10-10.ak.instagram.com/61013ef406b111e3a9d522000a1fb17d_101.mp4
 
הליפ סינק יפתח לכם חלון הורדה. לא להיבהל.

לא מכיל וירוסים [נבדק בקספרסקי פיור 3.0 שלי] והגיע ממקור אמין [אתר מוכר].
 
נצל"ש - קובי: שאק ואני מנצחים את מייקל וסקוטי

זה רק קובי being קובי.
והפעם, קובי התארח לפני שלושה ימים [15/8/13] בתכנית "AXS TV" בהנחיית ג'ימי קימל שהתקיימה באולם 'נוקיה' שבלוס אנג'לס.

קובי נשאל - במשחק של 2 על 2 מי היה מנצח - שאקיל וקובי או ג'ורדן ופיפן? לחצו כאן.

קובי הסביר את ההחלטה שלו בכך שפריים שאקיל [2000-2003] היה דומיננטי כמו שהמשחק לא ראה מעולם.

במאמר מוסגר, הטייק שלי על זה: טוב לראות את קובי לובש את מכנסי הביג בוי ומפרגן. לא שאנחנו צריכים את קובי כדי לדעת ששאקיל היה הכינור הראשון של הקבוצה, אבל זה בהחלט משנה משהו בדינמיקה כשקובי בעצמו מגיב לזה, וזה גורם לי להעריך אותו יותר כספורטאי וכאדם.

מדובר בשניים מהצמדים הכי דומיננטים בספורט קבוצתי כלשהו בהיסטוריה של האנושות. החלטה קשה.

זו אולי שאלה מעניינת לדיון, במי הייתם בוחרים? פרטו, נמקו, צאו מגדרכם [אבל לא יותר מדי. תגובות בסגנון של 'ג'סטין ביבר רולזז11!!!' לא יתקבלו בעין יפה. תגובות בסגנון של 'וואן דיירקשן רולזזז!!1! הארי תעשה לי ילד11!!!!' כן].

אני רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה.
מבחינתי, גם אם תחליפו בין הניצים ושאקיל ישתף פעולה עם 'הכינור השני' בצמד השני, סקוטי פיפן, וג'ורדן ישמש פעולה עם ה'כינור השני' בצמד השני, קובי בריאנט, אני עדיין חושב שהבחירה היא קשה.

אז מה [אם קנית לי, אז מה], מעניין מה לשאר אגדות המשחק יהיה לומר על זה. כזכור, בפעם הקודמת שקובי יצאה בהצהרות [דרים טים 2012 נגד דרים טים 1992] זה גרר דיון מתמשך שחימם את כל הלארי בירדים וצ'ארלס בארקלים.

ואני אומר, הלוואי! מתאים לי עוד טראש טוק ופיודים בין אגדות כדורסל. זה כיף לראות את הגדולים בהיסטוריה מתקופות שונות של הליגה נמצאים באותו פריים של התמונה. זה מזכיר לי שבכל פעם שהייתי צופה נניח באקס-מן [הסדרה המצוירת], הייתי נרצח [בקטע טוב] כשגיבור-על אחר, נניח ספיידרמן, היה מתארח בסדרה ומשתף פעולה.
 
למעלה