בקו 15, וכמובן היתה בקו 33 .....שאלה בקשר לתחנות ויסות
באיזה קווים של דן/ אגד/קווים יש תחנות ויסות? חוץ מקווים 32, 90 של דן .
בקווים הבאים יש תחנות ויסותגם בקווים 53 13
לקו 13 יש מסוף בשתי קצוות הקו...בקווים הבאים יש תחנות ויסות
כלומר תחנת מוצאמ מללא מסוף 13 תל אביב כרמלית-אזורי חן 53 תחנה מרכזית חדשה תל אביב -רחוב כצלסון גבעתיים ואני חושב שגם בקווי דן הפנימיים בפתח תקוה
גם ב- 53 זו תחנת מוצא ולא ויסותלקו 13 יש מסוף בשתי קצוות הקו...
אז מה זה ויסות בדיוקגם ב- 53 זו תחנת מוצא ולא ויסות
הנה אושר הפירוש ממסוף כרמליתאז מה זה ויסות בדיוק
אושרי הנה דוגמאהנה אושר הפירוש ממסוף כרמלית
של תחנת ויסות מה זה תחנת ויסות? תשובה: פירוש קאסוטו: אם הנהג מגיע לפני זמן היציאה הוא חייב לחכות עד השעה הנקובה ורק אז לצאת לדרך. דבר נהוג בקווים בינעירוניים ארוכים של אגד וגם בקווים עירוניים כדוגמת 32 ו-90. אם הנהג מגיע לאחר השעה הנקובה, הרי שהא איחר, והוא חייב לצאת לדרך מיד. לרוב, השעה הנקובה מתוזמנת כך שהנהג לא יאחר וההמתנה שלו תהיה מינימלית.
קו 32 הנהגים ברוב המקרים מאחריםאושרי הנה דוגמא
לקו 33 היה תחנת ויסות כמו שאוהד אמר התחנת הויסות שלו היתה בדרך השלום אם זכור לך לפני שהוא פונה ימינה למשה דיין (שכונת ביצרון) כי היו מקרים שהנהג היה מאחר לשעה הנקובה ואז היה יוצא מיד לדרך. אני חושב שגם קו 33 היה עובד כקו סיבובי. קו 32 התחנת הויסות שלו היא ברחוב טשרניחובסקי (דיזנגוף סנטר) יש מקרים שגם הנהגים מאחרים את השעה הנקובה להם ויוצאים ישר לדרך.
הנהגים בכלל לא אשמים שהםקו 32 הנהגים ברוב המקרים מאחרים
רק בשביל שיהיה מסוף מסודר כדאי להאריכו לרכבת ארלחוזורוב או לקצרו עד מסוף הכרמלית קו 32 הנהגים קבוע מאחרים
קו 32 זה קו קשההנהגים בכלל לא אשמים שהם
מאחרים, מה לעשות שיש פקקי תנועה כי נסיעה יכולה לקחת ממסוף וינטר לדיזנגוף סנטר עם עומס על הכביש כ 40 דקות בלי עומס זה כולה 30 דקות. פשוט הלוח הזמנים של קו 32 צפוף ועמוס. זה יכול קרות בכל קו איחורים. קו 14 של דן תל אביב גם לפעמים מאחר ועובר את השעה הנקובה לו למרות שהוא כל 40 דקות אז האיחורים יכולים לשבש את הלוח הזמנים של הקו. שלא נדבר על יום שישי מה שהולך בשינקין פינת אלנבי ואז בטוח הנהגים מאחרים עוברים את השעה הנקובה להם.
אין שום קשר ביתן תחנות וויסותקו 32 זה קו קשה
גם בגלל שהוא עובר בקינג ג'ורג' קו 32 במסלולו הקודם תמיד הגיעה בזמן חייבים להצמצם את מספר תחנות וויסות
*ביתן=ביןאין שום קשר ביתן תחנות וויסות
לאיחורים. תחנות הוויסות רק מהוות מעין אסמכתא להגעת האוטובוס בשעה מסויימת לתחנה. בד"כ הזמנים בתחנות הוויסות מתוכננים כך שהנהג לא יצטרך לחכות, אלא יצא ישר לדרך וזאת כדי לנצל ביעילות את זמן ההגה של הנהגים.
שקו 32 היה לרכבת מרכזאין שום קשר ביתן תחנות וויסות
לאיחורים. תחנות הוויסות רק מהוות מעין אסמכתא להגעת האוטובוס בשעה מסויימת לתחנה. בד"כ הזמנים בתחנות הוויסות מתוכננים כך שהנהג לא יצטרך לחכות, אלא יצא ישר לדרך וזאת כדי לנצל ביעילות את זמן ההגה של הנהגים.
אז היום חוסכים את ההפסקה של 20שקו 32 היה לרכבת מרכז
היה נהג שנגיד יצא בשעה 17.41 היה מצריך להגיע ב18.41 והייתה לו הפסקה של כ20 דרקות אחרי כל נסיעה
אז הנהג היה מגיע לרכבת מרכז בזמנואז היום חוסכים את ההפסקה של 20
דקות לכל נהג, ובמקום זה יש הפסקה רק בווינטר. כך חסכו לפחות נהג אחד בקו (וזה הרבה כסף).
מלך גורג רחוב בעיתיקו 32 זה קו קשה
גם בגלל שהוא עובר בקינג ג'ורג' קו 32 במסלולו הקודם תמיד הגיעה בזמן חייבים להצמצם את מספר תחנות וויסות
ועוד משהו אושרימלך גורג רחוב בעיתי
בגלל שיש לפעמים פקקים וגם לרוב אוטובוסים עוברים בשעות היום. וגם ביום שישי מ10:30 בבוקר יש שם בלאגן פקקים רצינים, ויש קווים לא נכנסים למלך גורג ביום שישי מ10:30 בגלל הפקקים אז הם עוברים בדרך אחרת. אין לזה תחליף.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.