שאלה בקשר לשקיפות עורפית

דפי123

New member
שאלה בקשר לשקיפות עורפית

היי אני בד"כ משתתפת פאסיבית בפורום אבל יש לי שאלה חשובה : אני בהריון לאחר טיפולי IVF ושוקלת האם לבצע את בדיקת שקיפות עורפית בקופ"ח מאוחדת אין לבדיקה זו סיבסוד ורציתי לדעת אם יש לכם המלצות על איזה רופא מסוים באיזור רחובות,ראשון, יבנה, אשדוד וכו' ואם אתן יודעות מחירים אז ממש אחלה תודה, דפי
 

שירה332

New member
בדיקה חשובה מאד ולא יקרה יחסית

שלום דפי. לדעתי ממש (!) לא כדאי לוותר על בדיקת שקיפות עורפית. זו בדיקה פשוטה מאד (אולטרסאונד רגיל לגמרי שמהלכו נמדד במדויק איזור העורף של העובר), נטולת סיכונים, לא יקרה במיוחד (עולה אצל רופא פרטי כמו ביקור רגיל, סביב 500 שקל) ונותנת אינדיקציה סופר חשובה להמשך. יתרון עיקרי הוא העובדה שהבדיקה מתבצעת בשלב מוקדם (שבוע 12) וכך אם חלילה יש אינדיקציה לבעיה אפשר לפנות ליעוץ גנטי או לעשות בדיקת סיסיי שיליה (בידקה חלופית למי שפיר שאפשר לעשות בשלב הרבה יותר מוקדם של ההריון) ולא לחכות עד שבועות הרבה יותר מתקדמים כדי לגלות חו"ח שמשהו לא בסדר. מופתעת שקופת החולים לא מממנת אבל בכל מקרה - אם את יכולה להרשות לעצמך את העלות, חד משמעית כדאי לעשות. בהצלחה והמשך קל.
 

מתוקית12

New member
אני עשיתי אצל ד"ר מלינגר

בניין UMI בראשל"צ, המרפאה ניקראת קולמדיק. והם עושים שם גם את בדיקת הדם הנילוואת. מומלץ !
 
מצטרפת למתוקית.

אני ניבדקתי גם אצל ד"ר גד מלינגר לשקיפות עורפית במרפאתו "קולמדיק". אצל נגה - נבדקתי בקולמדיק, אבל ע"י ד"ר ישראל ברוק, כי מלינגר לא עשה אז (לא יודעת איך זה היום) את השקיפויות. אני ממליצה על מלינגר או על ברוק וממליצה לא לפסוח על הבדיקה המאוד חשובה הזו ועל בדיקות הדם הנלוות אליה.
 

danieli8

New member
גם אני ממליצה על מלינגר הוא עשה לי סקירה וראה

את האצבע השישית
 
למעלה