שאלה בקשר לשליטה על מערכת בקרת שיוט אדפטיבית

WarDog

New member
S60, לא עשינו דיון על זה כבר פעם?

במצב AUTO נדלקים גם הפנסים מאחורה (ה"אור נמוך" נדלק רק במצב של מאט אור/ חושך)
 

eladts

New member
בטסלה אפשר לשנות את מרחק העקיבה בהגדרות

כשהרכב ב-P.
 

M o l

New member
בקרת שיוט אדפטיבית

אצלי ברכב המרחק שהראשון שישמר כשהבקרה נכנסת לפעולה נקבע במחשב הדרך. אפשר גם לקבוע שזה תמיד יהיה המרחק האחרון.
בכל רגע נתון ניתן לשלוט על המרחק מהידית שממנה מתעפלים את הבקרת שיוט.

באיזה רכב מדובר?
 

M o l

New member
יש לי איביזה, מניח שזו אותה מערכת בדיוק.

במערכת המולטימטיה ניתן לקבוע את המרחק שיקבע בכל פעם שבקרת השיוט מופעלת (יש 5 מרחקים אופציונאליים אם אני זוכר נכון).
אופ' נוספת היא שהמרחק שיוגדר כשמפעלים את המערכת, יהיה המרחק שהיה מוגדר בהפעלה הקודמת.

נניח שהברירת ממחדל שלך על "קרוב", אבל תוך כדי תנועה החלטת לשנות ל"רחוק" ואז הפסקת את הפעולה של המערכת לפרק זמן מסוייים, כשתעפיל אותה שוב, היא תהיה על "רחוק".
 
הבנתי. רק שלא הכל (;

באמת ראיתי חמישה יחידות.
ידוע לך כל מרחק כמה מטרים של מרחק מציינת כל יחידה.
לגבי ערך ברירת מחדל? לא הבנתי אם יש כזה.. במידה ויש.. הוא יכול להיקבע דרך הלוח מחוונים או שרק דרך מערכת הבידור? בנוסף,אם יש כזה איך ייתכן שהמחשב זוכר את השינוי הזמני שעשיתי בפעם האחרונה שהפעלתי את הבקרה. לכמה זמן הוא זוכר את השינוי עד ששוב ערך ברירת המחדל חוזר להיות הקובע?
 
למעלה