שאלה בקשר לקו 381 החדש

מצב
הנושא נעול.

maor35

New member
שאלה בקשר לקו 381 החדש

שאלה בקשר לקו 381 החדש
למישהו יצא לנסוע בקו 381 החדש מראשון לבאר שבע? איך הוא מבחינת זמנים לשני הכיוונים? באמת מהיר כמו שמבטיחים?
 

olli3

New member
מנהל
אם אין פקק בצומת להבים אז מדובר בשעה נסיעה.

שאלה בקשר לקו 381 החדש
למישהו יצא לנסוע בקו 381 החדש מראשון לבאר שבע? איך הוא מבחינת זמנים לשני הכיוונים? באמת מהיר כמו שמבטיחים?
אם אין פקק בצומת להבים אז מדובר בשעה נסיעה.
כך דווח לי מאנשים שנסעו בקו.

תחשוב על זה. מדובר ב92 קילומטרים, מהירות הנסיעה של האוטובוס היא 100 קמ"ש. בדרך יש כמה רמזורים ולכן זמן הנסיעה הוא שעה מראשל"צ לכניסה לבאר שבע.

הוא נוסע דרך כבישים 431 ו6.
 

maor35

New member
אני בעיקרון יורד בבית קמה אז לפי מה שאתה אומר

אם אין פקק בצומת להבים אז מדובר בשעה נסיעה.
כך דווח לי מאנשים שנסעו בקו.

תחשוב על זה. מדובר ב92 קילומטרים, מהירות הנסיעה של האוטובוס היא 100 קמ"ש. בדרך יש כמה רמזורים ולכן זמן הנסיעה הוא שעה מראשל"צ לכניסה לבאר שבע.

הוא נוסע דרך כבישים 431 ו6.
אני בעיקרון יורד בבית קמה אז לפי מה שאתה אומר
תוך 40 דקות אני בבית קמה?
 

felixr

New member
מה קורה עם מספרי הקווים?

שאלה בקשר לקו 381 החדש
למישהו יצא לנסוע בקו 381 החדש מראשון לבאר שבע? איך הוא מבחינת זמנים לשני הכיוונים? באמת מהיר כמו שמבטיחים?
מה קורה עם מספרי הקווים?
פעם קווים המסתיימים ב1 היו מאספים (מאד), לשמל 921, 841...
ואז גילו פרץ יצירתיות ונתנו לקו הישיר מראשל"צ לירושלים 431, על-שם הכביש שהוא נוסע בו.
עכשיו 381 הוא קו ישיר מראשל"צ לבאר-שבע.
למה לא 385?
 
כי כבר יש 385 מבאר-שבע לעין-גדי

מה קורה עם מספרי הקווים?
פעם קווים המסתיימים ב1 היו מאספים (מאד), לשמל 921, 841...
ואז גילו פרץ יצירתיות ונתנו לקו הישיר מראשל"צ לירושלים 431, על-שם הכביש שהוא נוסע בו.
עכשיו 381 הוא קו ישיר מראשל"צ לבאר-שבע.
למה לא 385?
כי כבר יש 385 מבאר-שבע לעין-גדי
אבל בהחלט היו יכולים לקורא לקו הזה 387 או 347, כאח גאה ומכובד ל-367 ו-377.
 

felixr

New member
אין ביניהם חפיפה כלל

כי כבר יש 385 מבאר-שבע לעין-גדי
אבל בהחלט היו יכולים לקורא לקו הזה 387 או 347, כאח גאה ומכובד ל-367 ו-377.
אין ביניהם חפיפה כלל
ל 385 יש נסיעה אחת ביום (ובכיוון אחד בלבד), שיוצאת 7 שעות תמימות לפני הנסיעה הראשונה של 381...
 
עדיין יש חפיפה של תחנה אחת

אין ביניהם חפיפה כלל
ל 385 יש נסיעה אחת ביום (ובכיוון אחד בלבד), שיוצאת 7 שעות תמימות לפני הנסיעה הראשונה של 381...
עדיין יש חפיפה של תחנה אחת
אם יש כל-כך הרבה מספרים פנויים, למה לבחור מכולם דווקא בזה שתפוס על-ידי קו אחר באותו האזור?

אגב, לדעתי את 387 צריך לשמור לקו נוסף בין ערד לב"ש (גרסה מהירה יותר של 388), וכך לשמר את סדרת ה-38X כערדניקית בעיקרה. לקו 381 היה עדיף לקרוא 347, אם כבר, בדומה לקווים 345 ו-348.
 

felixr

New member
הצעתי 385 רק בתור דוגמא. העיקר שיהיה היג

עדיין יש חפיפה של תחנה אחת
אם יש כל-כך הרבה מספרים פנויים, למה לבחור מכולם דווקא בזה שתפוס על-ידי קו אחר באותו האזור?

אגב, לדעתי את 387 צריך לשמור לקו נוסף בין ערד לב"ש (גרסה מהירה יותר של 388), וכך לשמר את סדרת ה-38X כערדניקית בעיקרה. לקו 381 היה עדיף לקרוא 347, אם כבר, בדומה לקווים 345 ו-348.
הצעתי 385 רק בתור דוגמא. העיקר שיהיה היג
יון מסויים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה