אם אין פקק בצומת להבים אז מדובר בשעה נסיעה.שאלה בקשר לקו 381 החדש
למישהו יצא לנסוע בקו 381 החדש מראשון לבאר שבע? איך הוא מבחינת זמנים לשני הכיוונים? באמת מהיר כמו שמבטיחים?
אני בעיקרון יורד בבית קמה אז לפי מה שאתה אומראם אין פקק בצומת להבים אז מדובר בשעה נסיעה.
כך דווח לי מאנשים שנסעו בקו.
תחשוב על זה. מדובר ב92 קילומטרים, מהירות הנסיעה של האוטובוס היא 100 קמ"ש. בדרך יש כמה רמזורים ולכן זמן הנסיעה הוא שעה מראשל"צ לכניסה לבאר שבע.
הוא נוסע דרך כבישים 431 ו6.
כן. 100 קמ"ש זה 100 קמ"ש.אני בעיקרון יורד בבית קמה אז לפי מה שאתה אומר
תוך 40 דקות אני בבית קמה?
שאלה בקשר לקו 381 החדש
למישהו יצא לנסוע בקו 381 החדש מראשון לבאר שבע? איך הוא מבחינת זמנים לשני הכיוונים? באמת מהיר כמו שמבטיחים?
כי כבר יש 385 מבאר-שבע לעין-גדימה קורה עם מספרי הקווים?
פעם קווים המסתיימים ב1 היו מאספים (מאד), לשמל 921, 841...
ואז גילו פרץ יצירתיות ונתנו לקו הישיר מראשל"צ לירושלים 431, על-שם הכביש שהוא נוסע בו.
עכשיו 381 הוא קו ישיר מראשל"צ לבאר-שבע.
למה לא 385?
אין ביניהם חפיפה כללכי כבר יש 385 מבאר-שבע לעין-גדי
אבל בהחלט היו יכולים לקורא לקו הזה 387 או 347, כאח גאה ומכובד ל-367 ו-377.
עדיין יש חפיפה של תחנה אחתאין ביניהם חפיפה כלל
ל 385 יש נסיעה אחת ביום (ובכיוון אחד בלבד), שיוצאת 7 שעות תמימות לפני הנסיעה הראשונה של 381...
עדיין יש חפיפה של תחנה אחת
אם יש כל-כך הרבה מספרים פנויים, למה לבחור מכולם דווקא בזה שתפוס על-ידי קו אחר באותו האזור?
אגב, לדעתי את 387 צריך לשמור לקו נוסף בין ערד לב"ש (גרסה מהירה יותר של 388), וכך לשמר את סדרת ה-38X כערדניקית בעיקרה. לקו 381 היה עדיף לקרוא 347, אם כבר, בדומה לקווים 345 ו-348.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.