שאלה בקשר לצבע השיער של השבדים..

איתך אני יותר לא מדבר...../images/Emo46.gif

אני מתקשה להאמין שאת המשפטים האלו כתבה אותה אחת שגרמה לי להתאהב בלנה. אני רק אגיד בכל זאת את הדברים הבאים: מי שם Fuck על המיקום שלהן??? לנה פיליפסון היא דיווה במלוא מובן המילה, ולא רק בגלל המלודיפסטיבלן- היא כוכבת בזכות החומרים שלה, וההצלחה שלה לא קשורה רק במלודי/אירו'. בוודאי שהיא כוכבת בקליבר של קרולה, אפילו יותר מזה. הפופולריות שלה עצומה והיא מלכת שלאגרים ועוד איך על שלל להיטיה והצלחותיה המסחריות- וזה מבלי להיות באירוויזיון! את לא יכולה להכחיש את זה, למרות התוצאות במלודי. אם ככה, הגענו למסקנה שלנה פיליפסון הפכה למגה-סטאר (וזה המעמד שלה, את יודעת זאת היטב) מבלי לזכות באירוויזיון/ במלודי (עד לפני שנה), הישג הרבה יותר מרשים מאשר ההצלחה של קרולה
לנה פיליפסון היא זמרת חזקה שיודעת לתת שואו, קרולה היא זמרת ממש לא טובה עם קול מציק ומעצבן (נגיד זאת כך- היא לא שרה, רוב הזמן היא בכלל צווחת כמו טווס) החומרים שלה בינוניים ומטה ואפילו גרועים, היא טיפוס ילדותי וקופצני שדורש סטירה לפנים והכריזמה שלה שואפת לאפס ובכלל לא מתקרבת לאופן שבה לנה פיליפסון כובשת במה. ואפשר היה לראות את זה היטב במלודי האחרון, כשקרולה סתם עמדה וצווחה, בזמן שלנה נתנה את השואו של הערב. קרולה אולי זכתה באירוויזיון (וזו גם הזכייה הכי לא בסטייל אי פעם. רק טעות היסטורית מנעה את הזכייה מצרפת, או שחיתות
) אבל הגיעה לאירו' עם שני שירים גרועים, קיטשיים ודביקים שראוי שיימחקו מההיסטוריה של שבדיה ושל התחרות לעד
מסקנה: לנה
קרולה
 

Eurogirl

New member
אוי אנשים...תפרידו בין עובדות לטעם

מה שעשיתי היה בסך הכל לספר את העובדות על מעמדה של לנה בשבדיה - לא להגיד שאני חושבת שהיא זמרת לוזרית ולא מוכשרת! והיי...לא ללכלך על קרולה!
לפחות על המעמד שם אין עוררין!
 
העובדות על מעמדה של לנה ברורות

לא פחות מהדעה שלי. לנה פיליפסון היא כוכבת-על, את יודעת את זה יותר טוב ממני. קרולה? מה היא עשתה לאחרונה? הוציאה את Credo הנוראי?
 

Eurogirl

New member
גרררררררר......

תקראו עד הסוף - כל מה שאמרתי היה בנוגע למעמדה לפני הזכיה המהוללת בשנת 04, אז גם הגיעה הפריצה עם הדיסק שלה, שהיה הדיסק הראשון שלה שבאמת באמת נהיה להיט עם אני לא טועה
. לנה עד 04' = לוזרית
. לנה אחרי 04' = ווינרית מתקאמבקת
. מובן?
 
אבל זה לא מדויק!

זה שהזכייה במלודי והקאמבק הגדול שלה הוסיפו לה המון זה נכון, וגם נכון שהיו לה כמה שנים עקרות (מסכנה, היא בינתיים רק מכרה אוספים
). אבל אי אפשר לבטל קריירה שלמה לפני 2004! כדי שיהיה קאמבק גדול בעוצמה כזו ובמידת הצלחה כזו, לא מספיק רק להיט אחד מזדמן במלודיפסטיבלן. צריך בסיס רחב עוד קודם לכן. והיה לה את זה. עוד לפני Det gör ont הייתה לה קריירה ענפה ומצליחה, וזה בלי להגיע לאירוויזיון. זו בדיוק הנקודה שלי!
 

p i n g o

New member
"הזכייה הכי לא בסטייל אי פעם"?!

טוב שלא הגזמת... מה עם האחים מ-1984?!
 

אייל136

New member
קרולה הייתה המלכה הבלתי מעורערת

בתחילת הניינטיז, עד נאנה! והיא גם כמעט הפילה את קיקי ממלוכה בחצי הראשון של האייטיז.....
 

python 4

New member
קיקי? as in קיקי דניאלסון?

מלכה?? היא הצליחה רק כל עוד בטאן לקחה אותה תחת חסותה. ב- 82 היא ניצחה במלודי רק בזכות בטאן! ואם תטען שהיא ניצחה גם במלודי 85, אז אני לא צריך להזכיר לך מי ניצחה באירוויזיון עצמו, עם שותפה חדשה.. מה שכן, לקיקי היה את השיר הכי טוב במלודי 83, שלדעתי היה מצליח באירוויזיון יותר מקרולה!
 
LOL! ראיתי את זה בשבת! ../images/Emo6.gif

בגאלה ש-SVT עשו למלודי הראו את נאנה גרנבל ב-1987 שרה את "אלקסנדרה" כחלק מ-Sound of music- נקרעתי מצחוק!
 

python 4

New member
נאנה נראתה שם נורא..

הגאלה הזו היתה מדהימה - לראות את כל המי ומי במלודי, איך שהם נראים היום.. כולם, ללא יוצא מן הכלל, נראים היום יותר טוב. גם נאנה בעצם.
 

python 4

New member
המלכה!../images/Emo99.gif

אגב, אני מסייג את מה שאמרתי קודם - מה קרה לקיקי דניאלסון? מילא, היא לא הפסיקה לאכול מאז שזרקו אותה מבטאן, קיקי ולוטה, אבל מתי היא נעשתה כזו נמוכה?
 

Michael jorden

New member
האם יש מלכה אמיתית בשבידה?

ויש שם משפחת מלוכה והכל כמו בבריטניה למשל?
 

liranlotker

New member
אכן כן

כיום שולט בשבדיה המלך קארל גוסטב ה-16, ואישתו סילביה. יש להם שלושה ילדים - הבכורה היא נסיכת הכתר ויקטוריה (שתהפוך למלכה אחרי מות אביה), הנסיך קארל-פיליפ והנסיכה מדלן, שהיא היתה יכולה להיות מושלמת (גם יפה, גם סקסית, גם בעלת מחשוף מדהים, גם נסיכה) אם היא לא היתה טיפשה כמו כפכף.
 
למעלה