שאלה בקשר לצבא....
כמו שאמרתי כבר, בצו ראשון לא הסכמתי לעשות את הבדיקה הגופנית. וקיבלתי זימון לועדה רפואית ולא הלכתי וקיבלתי עוד אחד (להיום) וכן הלכתי והם ביקשו ממני שוב פעם לעשות את הבדיקה, לא הסכמתי שוב פעם... עכשיו השאלה שלי היא האם הם יוותרו איי פעם או שאני זה שצריך לוותר ולעשות את הבדיקה...
כמו שאמרתי כבר, בצו ראשון לא הסכמתי לעשות את הבדיקה הגופנית. וקיבלתי זימון לועדה רפואית ולא הלכתי וקיבלתי עוד אחד (להיום) וכן הלכתי והם ביקשו ממני שוב פעם לעשות את הבדיקה, לא הסכמתי שוב פעם... עכשיו השאלה שלי היא האם הם יוותרו איי פעם או שאני זה שצריך לוותר ולעשות את הבדיקה...