שאלה בקשר לפרומואים...

LoLo16

New member
שאלה בקשר לפרומואים...

שמתי לב לאחרונה למשהו מאוד מרגיז.. קחו לדוגמא את יום שני בערוץ 2, טלעד וקשת מפרסמות יום שידורים אחד (רביעי, חמישי), ורשת שלושה (שלישי, שישי, שבת). כל אחת מהזכייניות, מלבד קשת, מפרסמת כמעט את כל לוח השידורים שלה במקבץ פרסומות אחד (החיים זה לא הכל, מזל טוב, טיפול נמרץ, עובדה, משעל חם, יאיר לפיד, פספוסים, ערב אדיר וכו'), אולם קשת מפרסמת רק תכנית אחת כל מקבץ פרסומות. או שמש, או רק בישראל, או חלומות בהקיציס. לעולם לא שלושתן ביחד. שאלתי היא- למה? הרי אם אני לא טועה, קשת היא המצליחה מבין שלושת הזכייניות, אז למה היא מפרסמת הכי פחות?
 

Aviad1987

New member
דווקא בגלל זה.

דווקא בגלל שהיא המצליחה ביותר ,היא לא צריכה את כל הפירסום הזה וככה הם לא מעצבנים את הצופים :)
 

בוביץ

New member
קשת כן עשתה את זה ביחד..

היא פרסמה את יום חמישי כיום טלוויזיה.... וזה היה ביחד..
 
יש פרומואים כאלה וכאלה. ../images/Emo16.gif

בדרך כלל קשת מפרסמת את התוכניות בנפרד, ממש נדיר לראות פרומו של הפריים טיים של יום שני (הכספת & דודו טופז) או יום חמישי-יום טלוויזיה ("עשרים שניות על יום חמישי- יום טלוויזיה"). והאמת? הפרסום שלא מראה את כל לוח השידורים לפריים טיים די מפריע. בייחוד עם כל שינויי השעות שיש כל שבוע ביום חמישי (יום טלוויזיה).
ניר
 

בוביץ

New member
כמה דברים אלייך גיימס

דבר ראשון לפעמים גם מפרסמים את דודו וארז ביחד אבל תכלס לפרסם ביחד בפרסומת אחת את התוכניות של דודו וארז זה לא ממש מתאים... מילא של יום חמישי שאםשר לעשות מזה ערב צחוק ובידור קל....ועושים את זה ביום חמישי גם מפרסמים את זה ביחד וגם לחוד.. וגם ברשת עושים את זה מפרסמים את פסופוסים לחוד ואת מילר לחוד ולפעמים ביחד... ככה זה אני מעדיף ככה כי ככה אני גם אדע מה יקרה בתוכניות ואם רק יפרסמו הכל ביחד לא יראו מה יהיה.. ודבר שלישי טלעד נוהגת לעשות בעיקר כך והתוצאה היא די הגרועה משלושת הזכייניות.. ודווקא קשת הכי מצליחה.. כנראה שהרוב קובע בידיים..
 

ANGEL N

New member
מה?

אני מסכים שטלעד הכי גרוע מכל הזכייניות אבל להגיד שזה כתוצאה מפרומואים זה ממש לא נכון. אלא אם כן התכוונת שהיא לא טובה מבחינת הפרומואים- אם לזה התכוונת קבל ביטול. מבחינת הפרומואים והתוכניות "קשת" שולטת, וטלעד כ"כ
 
אני לא מדבר על פרומו באותו יום../images/Emo16.gif

אני רוצה לדעת מה הלוח שידורים של "קשת" ביום חמישי, למשל. אולי אני אתקל באיזה פרומון קטן ביום שני, אבל לא יותר מזה. בנוסף לכך, שמתי לב ש"קשת" לפעמים לא כותבים את שעת השידור- בדרך-כלל ברק בישראל. זה הרבה יותר ממעצבן. ואין קשר בין זה שטלעד פחות מצליחה, פשוט התוכניות של טלעד פחות טובות- אין מה לעשות (שים לב שבזמן האחרון ל"החיים זה לא הכל" היה יותר רייטינג מל"רק בישראל").
ניר
 
למעלה